Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fra 512 til 1024 MB SDRAM i Win ME


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-12-13 19:10, TMsGalaxy skrev:

Win-Me bruker ikke mer av 128MB av ramen. det er ikke vits i å ha mer enn 128MB ram



 

Å nei ? hvor har DU dette fra ?!?

Jeg selv har Win-ME med 384 MB RAM og det funker utmerket. Har ALDRI hatt en så stabil maskin noen gang =)

Maskinen står lett 24/7 i mange uker, selv om jeg spiller, downer, kort sagt gjør alt mulig.

Lenke til kommentar

 

Å nei ? hvor har DU dette fra ?!?

Jeg selv har Win-ME med 384 MB RAM og det funker utmerket. Har ALDRI hatt en så stabil maskin noen gang =)

Maskinen står lett 24/7 i mange uker, selv om jeg spiller, downer, kort sagt gjør alt mulig.

 

Tror ikke et sekund på deg når du skriver at du får win98 til å stå på i 24 timer i strekk uten å klikke...

 

Det går verken med win98 eller ME

Lenke til kommentar

Hva du leser kan være noe helt annet enn hvilke erfaringer du gjør deg. Jeg har ikke lest at WinME støtter 512Mb ram, men det virker jo usannsynelig dårlig når jeg med 768Mb (3x256Mb) installerer WinME og så fort jeg er ferdig og skal inn i Explorer så får jeg melding om at jeg har for lite minne ?!?

 

En kamerat av meg derimot som kjører Win98SE bruker 640Mb ram og har ingen problemer med det...

 

Windows ME er det dårligste OS laget av M.S. uferdig og utestet programvare de pøser ut med bare for å tjene penger, nei da kjører jeg heller Win98SE.

 

WinXP derimot er det stikk motsatte av ME og JEG tror dette er det beste Microsoft har "gitt" ut...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-14 15:25, GeeZuZz skrev:



 

Å nei ? hvor har DU dette fra ?!?

Jeg selv har Win-ME med 384 MB RAM og det funker utmerket. Har ALDRI hatt en så stabil maskin noen gang =)

Maskinen står lett 24/7 i mange uker, selv om jeg spiller, downer, kort sagt gjør alt mulig.

 

Tror ikke et sekund på deg når du skriver at du får win98 til å stå på i 24 timer i strekk uten å klikke...

 

Det går verken med win98 eller ME

 

Å nei !?!?

 

maskinen min er FJELLSTABIL... kjører alt mulig hele tiden uten at noe kræsjer.

Hadde for en tid tilbake en win98se maskin som stod på i 35 døgn før jeg måtte restarte... innstallerte et program =(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...