Berengal Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 ...du sett deg i bilen, tar på sikkerheitbeltet, vrir om nøkkelen, setter den i gir og ser deg om etter eit keyboard so du kan lagra før du begynner å køyra. ...du trykker f5 på datamaskina på skulen rett før du går til time ...du trykker på f5 knappen du teikna på pulten før du går ut i friminuttet ...du lurer på kor keyboarded er so du kan få lagra før du starter ein samtale ...du har gått inn og ut mange gonger og begynner å lura på om ikkje det er fare for at verden krasjer til desktop snart neste gong du gjere det. Du prøver so å finna ut kva OS verden køyrest i. Basert på sanne hendingar.
Iver. Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 ...Du vil trykke f5 før du skal erte en venn som er sterkere enn deg ...Du vil trykke T fordi du vil leke med kattungene, og de sover akkurat da.
GoUrmet Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Du og venn sitter på en bar, når en ekstremt fin dame kommer inn døra og ser på deg lenge... etter et par øl så har vennen din lagt merke til at du ser på dama hele tiden:P så sier vennen din: Gå og gi dama et skikkelig vått skyss... du sier: Ja, skal bare quicksave først. -Knut
iStephano Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Du er oss en kamerat men tør ikke og ta på noe i fare for at en av foreldrene kommer løpende inn og sier "Stop Thief!"
Dr. Mobius Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 ...når du bruker hele dagen på å finne på ting å skrive i denne tråden.
Fox9 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Når du faktisk drømmer ofte om Oblivion Når folk spør hva slags stjernetegn du er født i og du svarer The Thief
Cheshire Cat Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 jeg gikk opp etter 10 timers oblivion så lurte jeg på hvorfor ikke det zoomet inn når jeg snakket med moren min... lurte også på hvilke av alternativene jeg skulle velge for å gå ned å spille igjen ... du trykker F5 før hver eneste begivenhet uansett spill (ellers tenker du bare F5 in real life) Off topic: Jeg spilelr WoW og Oblivion samtidig (ja det går ann! max rested!) og når jeg stod å venta på bussen tenkte jeg "hvor faen er knappen for å slå av weather effects, der er jo dritkaldt her!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå