Testkise Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Noen andre som har dette problemet? Jeg vet ikke hva som kan være galt, jeg bruker den nyeste versjonen. Noen som har ideer? Takk!
Pilot_ Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Har du prøvd å kjøre antivirus og antispam? Spyware er ofte en grunn til at maskinen begynner og henge seg opp og bruke unødvendig mye ressurser.
Testkise Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Skrevet 26. mars 2006 Har gjort begge deler. Fant noe spyware som ble fjernet, og fant fire infiserte filer som også er fjernet.
Pilot_ Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Hvilke programmer brukte du? Fant du mye spyware? Det er ofte slik at når du først har blitt skikkelig angrepet, forsvinner det aldri helt før du har formatert.
Pilot_ Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Erfaringsmessig finner jeg mange flere virus med f.eks Norton enn med AVG. Jeg vet ikke om du har tilgang til det, men du kan jo prøve og kjøre Ad-Aware også.
nahojdat Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Hvilken versjon av DC++ bruker du? Enkelte eldre versjoner er kjent for akkurat dette problemet.
Sleep4Life Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Hvilken versjon av DC++ bruker du?Enkelte eldre versjoner er kjent for akkurat dette problemet. 5817128[/snapback] han skrev at han brukte den nyeste versjonen
nahojdat Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Hvilken versjon av DC++ bruker du?Enkelte eldre versjoner er kjent for akkurat dette problemet. 5817128[/snapback] han skrev at han brukte den nyeste versjonen 5817243[/snapback] Er mest ute etter NR på versjon.. Hmm, er ikke den nyeste også ganske "buggy"? Så for litt siden at hubbene kom med beskjed om å gå for en senere pga nyeste var ustabil.. Dette kan være fikset nå selvsagt..
Battone Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Skjer dette hver gang eller underveis.. Jeg vet at om jeg sharer mini-image filer som da noen laster ned med sinnsyk hastighet så kan dette skje...
B4stian Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Hvor kraftig er maskinen din? Lastet du ned denne versjonen nylig? Hvis du lastet den ned nylig eller har nylig lagt til nye filer og mapper som du deler jobber den masse ja... på de nye versjonene (4.0 ++) skal alle filene "hashes" eller noe før de blir delt.
jultomten Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Prøv å slå av "Automatically refresh share list every hour" - dette bruker mye CPU, opp til 50% hos meg med P4 HT 3,4@4,0! Når det er avskrudd, bruker DC++ bare 0-2% CPU
Testkise Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Skrevet 26. mars 2006 Jeg har hatt denne versjonen en stund uten at det er noe problem, og det skjer ikke nødvendigvis hele tiden, nei. Godt tips med å slå av automatical hash, jeg prøver det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå