Gå til innhold

DC++ tar 99% CPU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å kjøre antivirus og antispam? Spyware er ofte en grunn til at maskinen begynner og henge seg opp og bruke unødvendig mye ressurser.

Skrevet

Hvilke programmer brukte du? Fant du mye spyware? Det er ofte slik at når du først har blitt skikkelig angrepet, forsvinner det aldri helt før du har formatert.

Skrevet

Erfaringsmessig finner jeg mange flere virus med f.eks Norton enn med AVG. Jeg vet ikke om du har tilgang til det, men du kan jo prøve og kjøre Ad-Aware også.

Skrevet
Hvilken versjon av DC++ bruker du?

Enkelte eldre versjoner er kjent for akkurat dette problemet.

5817128[/snapback]

han skrev at han brukte den nyeste versjonen :wallbash:

Skrevet
Hvilken versjon av DC++ bruker du?

Enkelte eldre versjoner er kjent for akkurat dette problemet.

5817128[/snapback]

han skrev at han brukte den nyeste versjonen :wallbash:

5817243[/snapback]

Er mest ute etter NR på versjon..

Hmm, er ikke den nyeste også ganske "buggy"?

Så for litt siden at hubbene kom med beskjed om å gå for en senere pga nyeste var ustabil..

Dette kan være fikset nå selvsagt..

Skrevet

Skjer dette hver gang eller underveis.. Jeg vet at om jeg sharer mini-image filer som da noen laster ned med sinnsyk hastighet så kan dette skje...

Skrevet

Hvor kraftig er maskinen din?

Lastet du ned denne versjonen nylig?

Hvis du lastet den ned nylig eller har nylig lagt til nye filer og mapper som du deler jobber den masse ja... på de nye versjonene (4.0 ++) skal alle filene "hashes" eller noe før de blir delt.

Skrevet

Prøv å slå av "Automatically refresh share list every hour" - dette bruker mye CPU, opp til 50% hos meg med P4 HT 3,4@4,0! Når det er avskrudd, bruker DC++ bare 0-2% CPU :yes:

Skrevet

Jeg har hatt denne versjonen en stund uten at det er noe problem, og det skjer ikke nødvendigvis hele tiden, nei.

Godt tips med å slå av automatical hash, jeg prøver det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...