Gå til innhold

Min level19 PvP film

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, men mail sier ingen ting med mindre dere løp bort og slo han med stav. Siden det var hunter hadde det vert bra hvis dere vant. han kunne ha sent pettet sitt på Pathologist og skutt på deg eller omvent.

Men snakker vi om den filmen nå? ..Nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er en ting jeg lurer på, går det ann å filme på wow?

Og hvis det går hvordan gjør man det? :hmm:

5820020[/snapback]

Du laster ned Fraps på www.fraps.com

Skrevet

Er det ingen som snakker om annet en Zoomingen og det at jeg dreper ett par folk som hadde lav HP?

Skrevet
Ja, men mail sier ingen ting med mindre dere løp bort og slo han med stav. Siden det var hunter hadde det vert bra hvis dere vant. han kunne ha sent pettet sitt på Pathologist og skutt på deg eller omvent.

Men snakker vi om den filmen nå? ..Nei.

5819971[/snapback]

Jo mail sier at han er lvl 40 + og at han virkelig burde tatt dem begge lett.

Skrevet (endret)
Det er bare tre ganger i filmen at jeg dreper folk med lav HP da. Det er fordi jeg ikke gadd å vente på at de hadde fullt. Og det  er bare EN (hvis vi ser bort fra WSG) som er lavere level enn meg i filmen.

Det er flere ganger i filmen at jeg dreper to eller flere folk med fullt HP.

Zoomingen er tøft ..synes jeg. Mange Warriors bruker det. F.eks Maydie eller Pat eller Graagh og mange fler. Jeg tror det er bare smak og behag.

5819713[/snapback]

De bruker det 2-3 ganger for å zoome inn på den sjuke dmg de gjør. Er ikke mye vitsi å zoome inn for å se den imba 40 dmg du svinger mot folk på lav hp / har mobs på seg..

Dårlig film. :thumbdown:

Endret av Keylar
Skrevet

også er det forskjell på å zoome fort inn og på å ha på zoom hele tiden da. Personlig synes jeg zooming ødelegger filmen og det blir ubehagelig å se på. selv om det bare er en liten zoom.

Skrevet

Tja, det meste som trekker ned videoen er vel sagt, eneste annet jeg kan tilføye er at det så ganske morsomt ut. Fikk meg til å starte en twink rogue :) .

Skrevet
Hvordan filmer man med fraps og hvordan finner dem man igjen? :hmm:

Filmene altså.

5820160[/snapback]

Du blander denne tråden, screenshots tråden, tråden som en spør om hva folk bruker til å fime i WoW.

Skrevet
Det er bare tre ganger i filmen at jeg dreper folk med lav HP da. Det er fordi jeg ikke gadd å vente på at de hadde fullt. Og det  er bare EN (hvis vi ser bort fra WSG) som er lavere level enn meg i filmen.

Zoomingen er tøft ..synes jeg. Mange Warriors bruker det. F.eks Maydie eller Pat eller Graagh og mange fler. Jeg tror det er bare smak og behag.

5819713[/snapback]

De bruker det 2-3 ganger for å zoome inn på den sjuke dmg de gjør. Er ikke mye vitsi å zoome inn for å se den imba 40 dmg du svinger mot folk på lav hp / har mobs på seg..

5820812[/snapback]

På første delen av Graagh zoomen han inn omtrent hele tiden.

Skrevet

5819713[/snapback]

5820812[/snapback]

På første delen av Graagh zoomen han inn omtrent hele tiden.

5821370[/snapback]

Hvem er Graagh, Pat osv? Fanboi ? :O

Skrevet (endret)
Trevakt...

Ikke lag film bare for og lage film :)

Denne gangen handla den ialfall om noe, og det skal du ha pluss for...

Kan jo gi deg litt konstruktiv kritikk:

1. DRIT I ZOOM!! Vi vil gjerne se interfacen din for og se HP og hva slags stuff du bruker osv... PvP film = lemme see tah inthaface!

2. Bruk gjerne slow-mo når du tar helt av i slaktinga, ikke at du på noen måte tar helt av i denne filmen men i fremtidige filmer så kan det være en grei effekt.

3. Ikke lag PvP filmer på lavere lvl en 60, det blir bare dumt...

Tjahh, så det jeg prøver å si at neste gang du lager en film bør du enten ha brukt et halvt år på redigering hvis filmen skal ha en story og greier eller den må omhandle lvl 60 PvP uten/med hensiktsmessig zooming...

5817844[/snapback]

helt feil du kanke si ikke lag film for og lage film! det kan man vel jeg tror ikke trevakt lager film for at den skal bli sett av alle og få priser jeg tror mer at han lager dem fordi det er gøy

Og pvp før lvl 60 er orginalt og like morsomt og se på som lvl 60's med fullt bloodfang eller warriors med crusader på askhandar

og litt zoom kan være gøy/kult men ikke altfor mye ok? mye bedre enn forrige film Ludvig keep working :w00t:

Endret av The_Pathologist
Skrevet (endret)

Hvem er Graagh, Pat osv? Fanboi ? :O

Noen veldig gode Warriors. Egentlig er ikke Graagh så god som dem, men jeg kjenner han siden jeg er så samme server og har MSEen hans og sånn, derfor bruker jeg han som eksempel.

Endret av Gjest
Skrevet

Kanskej litt for mye zooming ja.. Jeg skal huske på det neste gang. Takk for tipset.

Skrevet
Virker som du bare jumpa folk med lav hp / mobs på seg.

WOW, en fjorten minutter lang "ganke folk med lav hp" film. "Look at me! I kill people with 40%hp when they're fighting

Dere snakker om det som om det var det hele filmen handlet om. Det er helt feil. "bare"? Har du sett duell delen da? "Fjorten minutter"? Det er bare de første minuttene at jeg er i Redridge, og av de jeg dreper der er det bare tre folk med lav HP. Lag bedre film selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...