Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel Charlie 1024/512


Anbefalte innlegg

Hey folkens,

 

Har nå chello pluss 768/128, men har maksimalt fått 500 kb/s på speedometertesten til itavisen, ligger gjennomsnittlig på 200 kb/s USTABILT! Chello er det verste jeg noen gang har hengt fingrene mine borti.

Hold dere LANGT borte.

 

Mitt spørsmål er som følgende:

Hvordan er NGT Charlie linja? Erfaringer, speedometer resultat, stabilitet, kom med alle innspill relatert til temaet! Setter virkelig pris på alle svar, fordi jeg drastisk må bort fra chello MARERITTET )=

 

Mvh

 

$vegga

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-25 20:52, skrev $o|aR-P|eXu$:

Hey folkens,


Har nå chello pluss 768/128, men har maksimalt fått 500 kb/s på speedometertesten til itavisen, ligger gjennomsnittlig på 200 kb/s USTABILT! Chello er det verste jeg noen gang har hengt fingrene mine borti.

Hold dere LANGT borte.


Hehe, jeg hadde også Chello før jeg fikk Bluecom ADSL. Helt ubrukelig. Kanskje brukbart for bestemor.

Lenke til kommentar

Ja, hehe.

 

Jeg er bombesikker på at chello utfører flere lovbrudd, bare det at de kaller det "bredbånd" du kan se filmer online med osv, er slike utsagn som gir meg lyst til å saksøke dem. Hadde med rimelig stor sannsynlighet klart å felle dem på et eller flere punkter!

Skulle gjerne ha kasta en granat inn i det lokale chellokontoret her i stavanger, de holder ikke MÅL! )=

Lenke til kommentar

Har en delta linje, ligger på 256K/sec i download, så lenge jeg ikke har uttrafikk, da faller det med tilsvarende i henhold til formelen for halvduplex tingen med asynkron hastighet:)

 

Men jeg topper altså på litt over 2048kbit inn og litt over 640kbit ut som regel. Nextgentel leverer , og bra:)

 

Noen som har testa shdsl tilbudet dems? Levere de full båndbredde der også jevnt over?

Lenke til kommentar

Har også denne. Har hatt den i 2,5 år nå, er storfornøyd. Grunnen til at NGT får det de betaler for på speedometeret er at NGT sender faktisk ut 1246kb/s (i mitt tilfelle iallefall), slik at det som går bort tilsvarer de hastighetene de reklamerer med, supert!

 

Minimal nedetid er det også, har kun vært nede 2 ganger som jeg kan huske, og da melde de ifra på forhånd, fordi de skulle bygge ut nettet.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-27 08:20, skrev bgronas:

Jeg har chello, er fornøyd. Det er lite nedetid og jeg har aldri hatt under 750kb/s på itavisen.


Selvfølgelig er jeg ikke fornøyd med upload hastighet og pris, men det er en annen sak


 

Ikke under 750kb/s på en 1024+ linje :roll:

Hørtes jo ikke så veldig bra ut det da.

Har bestandig holdt meg mellom 1008 og 1066 på mitt Charlie-abonnement. Aldri vært under det...

 

Er det noen andre som har bedre upload i forhold til pris ? Nei tror ikke det nei. NGT leverer best upload av ADSL-leverandørene og er billigst i forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...