Gå til innhold

call of cthulu- savegame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jess, har kommet til hotellet, hvor jeg blir angrepet av gærne innbyggere. Har prøvd å stikke av fra dem hvertfall 10 ganger, hvor jeg mer eller mindre kommer meget langt. Men jeg har dødd hver gang. Det er vel ikke noen av dere som kunne sendt meg en savegame-fil, rett etter det greiene? Har prøvd å googlet litt, desverre uten lykke..

Dette går meg på nervene, spillet havner nok på hyllen, hvis jeg ikke får tak i et savegame.

MVH. Bertelsen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmm, jeg har ikke blitt ferdig med akkurat det, men eg har kommet meg forbi stresset med å løpe fra folka. Fra der jeg er skal man snike.

Kan gjerne laste opp, men hvor finner jeg de fordømte filene? :huh:

EDIT: Ah, fant dem. Laster opp filen. Du finner mappen med saves i Mine Dokumenter. :)

BTW: Jeg har zippet en mappe. Kopier hele mappen inn i "call of cuthulhu"-mappen som ligger i "bethesda"-mappen i "Mine Dokumenter".

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet
Hmm, jeg har ikke blitt ferdig med akkurat det, men eg har kommet meg forbi stresset med å løpe fra folka. Fra der jeg er skal man snike.

Kan gjerne laste opp, men hvor finner jeg de fordømte filene? :huh:

EDIT: Ah, fant dem. Laster opp filen. Du finner mappen med saves i Mine Dokumenter. :)

BTW: Jeg har zippet en mappe. Kopier hele mappen inn i "call of cuthulhu"-mappen som ligger i "bethesda"-mappen i "Mine Dokumenter".

5812694[/snapback]

Tusen takk skal du ha! Spilte spillet frem til klokken 0600 i natt med en kompis.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...