Bertelsen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jess, har kommet til hotellet, hvor jeg blir angrepet av gærne innbyggere. Har prøvd å stikke av fra dem hvertfall 10 ganger, hvor jeg mer eller mindre kommer meget langt. Men jeg har dødd hver gang. Det er vel ikke noen av dere som kunne sendt meg en savegame-fil, rett etter det greiene? Har prøvd å googlet litt, desverre uten lykke.. Dette går meg på nervene, spillet havner nok på hyllen, hvis jeg ikke får tak i et savegame. MVH. Bertelsen
Crispin Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Har ikke kommet så langt enda, blir bare litt spilling om dagene da sola skinner, tørr ikke spille om kvelden\natta. Men har funnet en walkthrough, kanskje den kan være til hjelp: http://faqs.ign.com/articles/665/665079p1.html
Bertelsen Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 Jo, har sett igjennom walktroughs. Men dette er så utrolig vanskelig, nærmest håpløst. Medmindre man gjør det med en presisjon uten like..
Hr. Jenssen Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Hmm, jeg har ikke blitt ferdig med akkurat det, men eg har kommet meg forbi stresset med å løpe fra folka. Fra der jeg er skal man snike. Kan gjerne laste opp, men hvor finner jeg de fordømte filene? EDIT: Ah, fant dem. Laster opp filen. Du finner mappen med saves i Mine Dokumenter. BTW: Jeg har zippet en mappe. Kopier hele mappen inn i "call of cuthulhu"-mappen som ligger i "bethesda"-mappen i "Mine Dokumenter". Endret 26. mars 2006 av Hr. Jenssen
Hr. Jenssen Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Jeg har ikke spilt spillet på en stund nå. Nei akkurat nå sitter jeg og spiller Oblivion.
Bertelsen Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Skrevet 26. mars 2006 Hmm, jeg har ikke blitt ferdig med akkurat det, men eg har kommet meg forbi stresset med å løpe fra folka. Fra der jeg er skal man snike. Kan gjerne laste opp, men hvor finner jeg de fordømte filene? EDIT: Ah, fant dem. Laster opp filen. Du finner mappen med saves i Mine Dokumenter. BTW: Jeg har zippet en mappe. Kopier hele mappen inn i "call of cuthulhu"-mappen som ligger i "bethesda"-mappen i "Mine Dokumenter". 5812694[/snapback] Tusen takk skal du ha! Spilte spillet frem til klokken 0600 i natt med en kompis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå