Darx* Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg har endelig funnet ut hvordan jeg kan finne Gray Fox, og jeg har så tenkt å drepe han. Men jeg lurer på om det i hele tatt er mulig? Hvilken level bør jeg være, får jeg noen rewards i det hele tatt for han (tenkte på wanted statusen)?
akristina92 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Aner ikke noe om rewards, men level skal i alle fall ikke være et problem. Går du opp i level, går han opp i level. Samme med resten av verdens befolkning.
cybirg Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg har lest at NPCs ikke går opp i level slik at spillere som er avhengige av dem (ikke-fightere) vil få problemer i quests der de gjør mye av jobben mot fiender som har gått opp i level. NPCene blir slaktet.
M@R7!N Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Er nok ikke helt riktig det der Flaringo.. Fant en "named" npc i en dungeon, hun 3 shottet meg når jeg var lvl 10 Jeg tok vel kanskje 5 % hp elno.
Nitrius Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Er nok ikke helt riktig det der Flaringo.. Fant en "named" npc i en dungeon, hun 3 shottet meg når jeg var lvl 10 Jeg tok vel kanskje 5 % hp elno. 5811226[/snapback] Det er nok heller en bug vil jeg tro, mener også at folket i verdenen følger deg og dine lvl..
Sinnsro Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Går ikke ann å drepe de som er "main quest tagged" eller noe sånt. Når det kommer opp sånn krone vettu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå