Gå til innhold

Logitech MouseMan Dual Optical


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg har den. Den er en god mus. Ser helt rå ut(spør du meg). Hakke hatt en på besøk enda som ikke har sagt: "ÅHhhhhh" når de så den(kødder ikke)

 

Skal du bruke den til spill yter den bra der også. Du får brukt alle 800 dpi (kun 200dpi mindre en razer boomslang som koster 800) i spill hvis det er av ønske. Ble altfor mye for meg da :smile: (sendte karen min på en 360 spin da jeg skulle snu meg 90 grader)

 

Trenger du så mye?

 

BTW koster den kun 367,- på datorbutikken (skal du ha noe mer derifra kan det være greit, men den kommer vel på rundt 500 med porto alene)

 

Også en kjekk knapp på tommelfingeren som du kan programmere til nesten hva som helst.

 

Den funker ikke på venstrehendte

Kjøp den!!!!

Sier jeg da som er en som går mer etter utseendet enn ytelse(men ikke i dette tilfellet)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-07 10:58, the_ruthless skrev:

Har lyst på MouseMan Dual!!

Har en gammel & koselig WingMan Gaming Mouse...

Den er da meget god, den...

Den bare mangler et scrollehjul og en tommelknapp.



 

Du burde testet Dual Optical, siden jeg lurer på den ift til Gaming Mouse. Prøvde å få tak i sistnevnte, men den var da tatt ut fra utvalget til Logitech, sannsynligvis for å bli erstattet av noe nytt. Det blir jo litt spilling innimellom, og da er hurtighet og presisjon et must... noe jeg hørte Gaming Mouse var bra på. Men HVOR bra er den egentlig?

 

-P-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...