Mafiabåss Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 (endret) Når jeg skal sone min dom, altså legge meg til å sove i fengseltet slutter spillet, og jeg får opp sånn feilsendingskjema eller hva nå enn det heter. EDIT: Nå når jeg skal uinstallere det kommer først denne medlingen opp: >SetupDLL\SetupDLL.cpp (390) PAPP:Oblivion PVENDOR:Betsheda Softworks (http://www.bethsoft.com) PGUID:35CB6715-41F8-4F99-8881-6FC75BF05B0 $11.0.0.28844 @Windows XP Service Pack 2 (2600) BT_OTHER 0.0 Så kommer det en melding hvor det står at det har oppstått en feil med Setup eller noe sånn. Håper noen kan hjelpe meg Endret 25. mars 2006 av Mafiabåss
Nedward Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Vel, du er nesten heldig i forhold til meg. Hele driten låser seg når jeg skal sone straff, uten at jeg får feilmelding. Men et lite tips kan være å bruke det offesielle forumet til The Elder Scrolls spillene, der er det nok en del folk som kanskje vet hva årsaken til problemet ditt er.
Mafiabåss Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 Vel, du er nesten heldig i forhold til meg. Hele driten låser seg når jeg skal sone straff, uten at jeg får feilmelding. Men et lite tips kan være å bruke det offesielle forumet til The Elder Scrolls spillene, der er det nok en del folk som kanskje vet hva årsaken til problemet ditt er. 5809112[/snapback] Det skjedde første gang med meg, men nå kommer det feilmelding
vizit Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Det samme skjedde med meg. Formater pcen, det hjalp
Berengal Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Når eg fyrst installerte spelet fekk eg ikkje starta det pga ei manglande dll fil. Fekk heller ikkje avinstallert spelet, og fekk då ei melding mistenkjeleg lik den du fekk no. Sletta spelet manuelt og installerte det igjen, men samme feilen dukke opp igjen. Fann til slutt dll fila på dvd'en i ei .cab fil, og pakka den ut rett i Oblivion mappa. Veit ikkje om avinstallering virkar no, sansynlegvis ikkje, men du kan kanskje sjå etter fila på dvden. Du treng eit program som kan åpna mystiske arkiv.
Mafiabåss Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 Det samme skjedde med meg. Formater pcen, det hjalp 5816907[/snapback] Hvilket problem? Det med avinstalleringen eller fengsel greiene? Når eg fyrst installerte spelet fekk eg ikkje starta det pga ei manglande dll fil. Fekk heller ikkje avinstallert spelet, og fekk då ei melding mistenkjeleg lik den du fekk no. Sletta spelet manuelt og installerte det igjen, men samme feilen dukke opp igjen. Fann til slutt dll fila på dvd'en i ei .cab fil, og pakka den ut rett i Oblivion mappa. Veit ikkje om avinstallering virkar no, sansynlegvis ikkje, men du kan kanskje sjå etter fila på dvden. Du treng eit program som kan åpna mystiske arkiv. 5816964[/snapback] Jeg greide å avinstallere det i dag. Det med dll filen hadde jeg og, men jeg prøvde bare å starte spillet et par ganger, så fungerte det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå