Gå til innhold

TES: Problem i fengselet, og problemer med uinstalering

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg skal sone min dom, altså legge meg til å sove i fengseltet slutter spillet, og jeg får opp sånn feilsendingskjema eller hva nå enn det heter. :(

EDIT: Nå når jeg skal uinstallere det kommer først denne medlingen opp:

>SetupDLL\SetupDLL.cpp (390)

PAPP:Oblivion

PVENDOR:Betsheda Softworks (http://www.bethsoft.com)

PGUID:35CB6715-41F8-4F99-8881-6FC75BF05B0

$11.0.0.28844

@Windows XP Service Pack 2 (2600) BT_OTHER 0.0

Så kommer det en melding hvor det står at det har oppstått en feil med Setup eller noe sånn.

Håper noen kan hjelpe meg :)

Endret av Mafiabåss
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du er nesten heldig i forhold til meg. Hele driten låser seg når jeg skal sone straff, uten at jeg får feilmelding. Men et lite tips kan være å bruke det offesielle forumet til The Elder Scrolls spillene, der er det nok en del folk som kanskje vet hva årsaken til problemet ditt er.

Skrevet
Vel, du er nesten heldig i forhold til meg. Hele driten låser seg når jeg skal sone straff, uten at jeg får feilmelding. Men et lite tips kan være å bruke det offesielle forumet til The Elder Scrolls spillene, der er det nok en del folk som kanskje vet hva årsaken til problemet ditt er.

5809112[/snapback]

Det skjedde første gang med meg, men nå kommer det feilmelding

Skrevet

Når eg fyrst installerte spelet fekk eg ikkje starta det pga ei manglande dll fil. Fekk heller ikkje avinstallert spelet, og fekk då ei melding mistenkjeleg lik den du fekk no. Sletta spelet manuelt og installerte det igjen, men samme feilen dukke opp igjen. Fann til slutt dll fila på dvd'en i ei .cab fil, og pakka den ut rett i Oblivion mappa. Veit ikkje om avinstallering virkar no, sansynlegvis ikkje, men du kan kanskje sjå etter fila på dvden. Du treng eit program som kan åpna mystiske arkiv.

Skrevet
Det samme skjedde med meg. Formater pcen, det hjalp :thumbup:

5816907[/snapback]

Hvilket problem? Det med avinstalleringen eller fengsel greiene?

Når eg fyrst installerte spelet fekk eg ikkje starta det pga ei manglande dll fil. Fekk heller ikkje avinstallert spelet, og fekk då ei melding mistenkjeleg lik den du fekk no. Sletta spelet manuelt og installerte det igjen, men samme feilen dukke opp igjen. Fann til slutt dll fila på dvd'en i ei .cab fil, og pakka den ut rett i Oblivion mappa. Veit ikkje om avinstallering virkar no, sansynlegvis ikkje, men du kan kanskje sjå etter fila på dvden. Du treng eit program som kan åpna mystiske arkiv.

5816964[/snapback]

Jeg greide å avinstallere det i dag. :) Det med dll filen hadde jeg og, men jeg prøvde bare å starte spillet et par ganger, så fungerte det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...