Gå til innhold

TES: Mythic Dawn, den 4.boka *spoiler*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg la meg til å sove så kom Baurus, han sa at vi skulle gå ned i kloakken for å møte personen som har den Mythic Dawn bok #4.

Når vi skal få tak i boken blir vi alltid avslørt(det er meningen at jeg skal komme alene), og så begynner de å gå til angrep, det fører til at vi begge dør. Vet noen hva jeg skal gjøre her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når jeg la meg til å sove så kom Baurus, han sa at vi skulle gå ned i kloakken for å møte personen som har den  Mythic Dawn bok #4.

Når vi skal få tak i boken blir vi alltid avslørt(det er meningen at jeg skal komme alene), og så begynner de å gå til angrep, det fører til at vi begge dør. Vet noen hva jeg skal gjøre her?

5808674[/snapback]

Det jeg gjorde var at jeg lot Blade-fyren gå inn, så gikk jeg å satte meg i den gangen over rommet. Vi ble avlsørt, jeg drepte begge de Mythic Dawn folka og tok boken. Det var superenkelt.

Skrevet
Når jeg la meg til å sove så kom Baurus, han sa at vi skulle gå ned i kloakken for å møte personen som har den  Mythic Dawn bok #4.

5808674[/snapback]

Det jeg gjorde var at jeg lot Blade-fyren gå inn, så gikk jeg å satte meg i den gangen over rommet. Vi ble avlsørt, jeg drepte begge de Mythic Dawn folka og tok boken. Det var superenkelt.

5808918[/snapback]

Hmm, da har jeg vel bare for dårlig utstyr. Jeg går rundt med en klubbe jeg fant i hulen etter fengselet, og noen iron armorer. Jeg får vel bare bruke litt penger på utstyr da :)

Skrevet

Jeg gikk inn SELV, satte meg. Så, når "Sponsoren" kommer, reiser jeg meg og begynner å skyte på han. (er Sorcerer). Dreper han før de to andre kommer, hjelper Baurus å drepe de to andre, og voila :) Må innrømme at jeg prøvde et par ganger før jeg gjorde akkurat det, er et par forskjellige ting du kan gjøre, men sponsoren vil finne ut hvem Baurus faktisk er hvis du venter for lenge...

Skrevet

ja lot blade karen møte dem. når ser de andre komme, plaffer jeg ned han første som har boke og tar de andre også. han blade fyren rakk ikke å reise seg,

men det tok noen forsøk, å time det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...