Sponis Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hei Jeg har nå spilt Oblivion i rundt 10 timer, men bestemte meg for å starte en ny char i tilleg, siden jeg har tenkt å spille på en nord warrior i tillegg til thiefen min. Jeg valgte create new og startet. Men da jeg rett etter gikk tilbake til den forrige characteren min, var plutselig siste saven vekke, og jeg var mange timer tilbake i tid. På denne tiden har jeg blitt medlem i thiefs guild, gjort masse av main questet, og mange småquest, og jeg er lite interisert i å gjøre alt på nytt. Hva skal jeg gjøre?
KristianF Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Du bør save / quicksave hvert min.. Det gjør jeg.
jacoobholm Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hei Jeg har nå spilt Oblivion i rundt 10 timer, men bestemte meg for å starte en ny char i tilleg, siden jeg har tenkt å spille på en nord warrior i tillegg til thiefen min. Jeg valgte create new og startet. Men da jeg rett etter gikk tilbake til den forrige characteren min, var plutselig siste saven vekke, og jeg var mange timer tilbake i tid. På denne tiden har jeg blitt medlem i thiefs guild, gjort masse av main questet, og mange småquest, og jeg er lite interisert i å gjøre alt på nytt. Hva skal jeg gjøre? 5808317[/snapback] spiller du på xbox eller pc?? hvis du spiller på xbox må du være på den profilen du savet med.. ellers vil du ikke se savene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå