Gå til innhold

Bios oppgradering gikk galt...


Anbefalte innlegg

Prøvde å oppgradere Bios på maskina mi, men det gikk ikke så bra...

Brukte Live update fra MSI, og fulgte brukarveiledninga dems. Trodde dette skulle gå bra, men den gang ei..

Fikk først melding om at fila hal.dll var borte fra vindows, og når jeg skulle restarte så kom jeg ikke inn i bios. Prøvde å resette bios med jumperen, da kom jeg inn i bios. Etter ny oppstart av maskina kom jeg heller ikke inn i bios.

Prøvde å reparere Windows med installasjons CD'en men det gikk heller ikke.

Fikk satt inn ny harddisk i går, installerte Windows på nytt.

Alt ser ut til å fungere, men jeg kommer ikke inn i Bios under oppstart. Eneste som skjer er at "_" står og blinker til meg på en tom skjerm...

 

Er dette en indikasjon på at Bios eller HK har fått seg en skade?

Burde jeg prøve å oppgradere Bios på nytt?

Finnes det noe program eller er det noe anna måte jeg kan sjekke om bios er 100% i orden på?

 

På forhånd takk!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar!!

 

men hvorfor kommer jeg da ikke inn i BIOS? Når jeg trykker ned "DEL" knappen under oppstart så kommer jeg bare til blank skjerm, og blinkende "_".

Prøvde på nytt i sta og oppgradere biosen, Windows starta greit da, men jeg kommer fortsatt ikke inn i bios..

Merkelig detta her..

Lenke til kommentar
Takker for svar!!

 

men hvorfor kommer jeg da ikke inn i BIOS?  Når jeg trykker ned "DEL" knappen under oppstart så kommer jeg bare til blank skjerm, og blinkende "_".

Prøvde på nytt i sta og oppgradere biosen, Windows starta greit da, men jeg kommer fortsatt ikke inn i bios..

Merkelig detta her..

5808773[/snapback]

 

Det er en bug med noen bios versjon på msi kort.....

Sök med google og du vil finne andre med samme problem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...