sinnaelgen Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 (endret) jeg lurer på hvordan noen få neststeder lar deg bla tilbake flere sider uten at hele den forige siden trenger å vere helt opdater ( manlende blider og sånn) , mens her på hardware ( mulig det var noen untak ) må hele siden først vere opdatert før man får respons fra tilbakeknappen ? hvar det noen som forstod hva jeg mente ? når jeg f.eks er i mine inlegg . og velger å svare på et av disse. så velger jeg opte bare tilbake knappen i nettleseren for å komme tilbake til utgangs punketet. når inlegget/svaret er opdatert trykker jeg på "tilbake" jeg må vente til intatingsboksen kommer opp før før jeg kan trykke "tilbake " en gang til . det skjer ikke non selv om jeg trykker på denne knappen flere ganger. siden må først opdatere seg . hvis jeg hadde tryket 2 ganger på tilbka-knappen så kunne jeg ha kommet 2 sider tilbake med en gang. Det hadde vert fint. er det nettstedet eller netleseren som bestemmer dette ? moderator: hvis du er uening i plaseringen så ver snill å flytt inlegget til rett sted edit: har rettet noen skrivefeil Endret 29. mars 2006 av elg-elg123
Ueland Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Hvordan nettleseren velger å oppføre seg kan vi ikke gjøre så mye med. Vi kan hvertfall ikke si at tilbake knappen skal fungere da og da.
Anbefalte innlegg