Gå til innhold

TES: Problemer med Oblivion


Anbefalte innlegg

Et problem som jeg har hatt med Oblivion er at når spillet er ferdig installert kan du velge om du vil ha shortcut til desktop eller view readme-file der.. når du trykker finish på slutten der, så vil ikke windows-installern avslutte seg... den bare står der. går ikke ann å få den vekk heller.. bare minimere. Første gang jeg installerte spillet resulterte dette i at spillet hengte seg en del samt at jeg ikke fikk til å uninstallere det. Jeg fjernet spillet manuelt, fjernet alle spor i registeret og kjørte ccleaner og regcleaner. Etterpå installerte jeg det igjen, og da funka det som det skulle :) ...bare sånn incase noen flere har samme problemet :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde problemer med at når alt var installert så tok det 10 min før den Elder Scrolls IV Oblivion installasjons skjermen ble borte. Etter det gikk alt smurt , men om jeg lukket denne så funket ikke spillet og jeg kunne ikke avinstallere.

 

Blir alt for ille så Force fjern spillet fra datamaskinen med et Uninstallation Program ;)

Lenke til kommentar

Liten update. Jeg hadde problemer med kræsj til desktop etter tilfeldig tid. Har nå tatt en formatering av pc'en og satt og spilte i halvannen time nå uten problemer. Det skjedde ikke før. Så det kan kanskje være et tips til dere andre også. Det er jo ikke akkurat en løsning på problemet, men det funka. Ihvertfall hittil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...