Gå til innhold

Kulturo: Helgens anbefalinger - uke 12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i allverden har " Helgens filmanbefalinger" på forsiden av hardware.no å gjøre. Jeg ser bare ikke sammenhengen? Greit nok at en hardware interessert også tilfeldigvis er filminteressert, men ikke nødvendigvis. Finnes vel bedre måter å reklamere for kulturo.no på.....

 

Nei, la hardware være hardware, og kultur være kultur.

Lenke til kommentar

Jeg så selv "V for vendetta" her om dagen og jeg må si at den ikke var så ille som jeg hadde trodd den skulle være, den var faktisk ganske så grei.

Dog, så var tegneserien et par hakk bedre.

 

Men, en ting som slo meg; hvorfor har dere ikke "helgens anbefalinger" av musikk også?

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Jeg så selv "V for vendetta" her om dagen og jeg må si at den ikek var så ille som jeg hadde trodde den skulle være, den var faktisk ganske så grei.

Dog, så var tegneserien et par hakk bedre.

 

Men, en ting som slo meg; hvorfor har dere ikke "helgens anbefalinger" av musikk også?

5806531[/snapback]

 

Vi tenker også på å lage noen musikk-anbefalinger også etterhvert, men problemet er at det er mye mer ressurskrevende å få overblikk over plateutgivelsene enn filmutgivelsene hver uke.

 

Samtidig er artikkelen ment som en direkte hjelp for folk som ikke vet hva de skal gjøre i helgene. Da er det greit å få noen konkrete filmtips, for å gi folk en pekepinn på hva de bør se på kino eller leie seg denne helgen...

Lenke til kommentar
Vi tenker også på å lage noen musikk-anbefalinger også etterhvert, men problemet er at det er mye mer ressurskrevende å få overblikk over plateutgivelsene enn filmutgivelsene hver uke.

 

Samtidig er artikkelen ment som en direkte hjelp for folk som ikke vet hva de skal gjøre i helgene. Da er det greit å få noen konkrete filmtips, for å gi folk en pekepinn på hva de bør se på kino eller leie seg denne helgen...

5808332[/snapback]

 

 

Okey, håper dere får det til, jeg gleder meg allerede.

 

Og jeg synes det er kjempeflott med anbefalinger innfor filmsjangeren, dere kunne kanskje ha skrevet tydeligere hvilken sjanger hver av filmene tilhørte.

 

Selvom Broken Flowers ikke falt helt i smak hos meg, dama synes den var bra, så har dere absolutt kommet med noen gode tips.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Ser det er uenighet hvorvidt ting skal vises på hardware.no eller ikke. slik det er nå, blir det helt feil. En ekstern feed ligger sammen med hardware-artikler i samme stil. Det blir omtrent som at utenriks fra Dagbladet skal ligge i musikkategorien deres. Det er bedre å få inn en feed i kolonnen, for nå ser det ut som om artiklene fra andre steder er publisert inn i hardware.no.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...