Gå til innhold

TES: "Radiant AI" Stories

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har en god Radiant AI historie å fortelle?

Synes den her var litt bra fra elderscrolls:

I was in the forest outside of town searching for a cave an alleged murderer had fled to. I was running, hoping I could catch him before he actually entered the cave(turns out it was a scripted event anyway). I heard some commotion ahead of me so I quickly snuck up behind a rock and peered over. I saw what turned out to be 2 Imperial Forresters attacking a lone bandit. They dispatched the bandit quickly, but must have struck each other inadvertently during the scuffle. They then proceded...and Im not making this up...to fire arrows at one another for a good 45 seconds until one of them finally dies. The survivor then took off like a bat out of hell and disappeared over the hillside.

I must have stood there a good five minutes tryin to figure out what the hell just happened, then finally decided the best course of action would be to loot the dead to thier short hairs and be on my way.

Den her er også ganske bra

I was riding my horse and saw a couple wolves ahead of me... decided to get off my horse and take em out for a refresher. No sooner than I'm done with em I hear a voice behind me so I turn around thinking I'm being attacked. Not to be. Some jerk had come up behind while I was occupied, jumped on my horse... and was outta there.

Jeg har ikke lagt merke til noe spesielt som har skjedd.

Noen som har en bra historie de har vært borte i?

Endret av avanore
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har ikke noen brae historier ennå, men syns at det er litt folketomt i gatene...

5804168[/snapback]

Prøv på dagtid, mere folk i gatene da. Folk sover jo om natta :)

Skrevet
Har ikke noen brae historier ennå, men syns at det er litt folketomt i gatene...

5804168[/snapback]

Prøv på dagtid, mere folk i gatene da. Folk sover jo om natta :)

5804191[/snapback]

Ja det kan du godt ha rett i! Har sett folk som øvde på bueskyting også gikk å hentet pilene igjen for å begynne på nytt, det var ganske stilig!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hehe, jeg tok meg en ridetur utafor Leyawiin... Langs med veien hørte jeg noen som slåss, og jeg rei da bort for å se hva som skjedde. Der var det en marauder som slåss med en will-o-the-wisp ^^ Etter en stund så ropte marauderen "run away!" og stakk mot byen... Men utenfor byen var det en gjeng med legionnærer som gikk etter marauderen. Kampen endte inne i en hytte ^^ Hehe (er ikke så flink til å fortelle)

Skrevet

Jeg gjorde et quest der jeg skulle følge etter en dame en hel dag og se hva hun gjorde. mens jeg da fulgte etter henne så kom det en NPC og stjal fra lommen hennes(AkA lommetjuv) vaktene så det han tok resist arrest og han ble myrdet mitt i merchant district:)

Skrevet

stjal all maten eg kunne finne i leyawin :p arti å se folk springe rundt for å finne mat

fant ut at fengselet hadde ganske mye som eg ikke fikk stjelt, så det blei folksomt der til slutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...