GOKVELD Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Jeg prøver å laste ned Lost-episoder.. Men når jeg er ferdig å laste ned videoene og spiler dem, hører jeg bare lyden menn ser ikke noe!! Tror det har noe å gjøre med hvordan program jeg spiller de av i! For denne videoen er (type): avi Og når jeg laster ned videoer som er type: mpeg(eller var det mpg) så får jeg fram videoen! Så kan noen hjelpe meg?? Kanskje det er litt vanskelig å forstå hva jeg mener men da er det bare å spørre om det dere lurer på Vær så snill å hjelp :!:
Wipeout Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Til trådstarter: Ta en titt her du. Et lite tips til trygveaa også: Det er ikke spesielt lurt å hjelpe andre med hvordan man benytter piratkopiert materiale. Er du riktig heldig vanker det belønning i form av advarsler. Tro meg, jeg vet hordan det føles
trygveaa Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 (endret) OK, jeg tenkte ikke på at det var piratkopiert og ikke lov, men det hadde jo egentlig bare med videoavspilling å gjøre (hvertfall svaret mitt). Endret 23. mars 2006 av trygveaa
Jankee Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Stenges, og eg vil virkeleg anbefale å lese litt på retningslinjene som wipeout linker til.
Anbefalte innlegg