Duddelmus Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Guildet mitt, Riders On The Storm, på Burning Blade, startet sin raidekarriere i ZG... Ingen av oss hadde noen epic, og jeg kan bekrefte at det som trengs, er taktikker, og ikke gear... Gear hjelper jo seff, men taktikkene og en god raidleader som holder styr på alle, burde få dere gjennom ZG...
PSV Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Vi wipa på 3.bossen (Mar'li) etter første visitt til ZG på 3 måneder
Duddelmus Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Hehe... Mar'Li kan være tricky hvis man ikke har flinke tanks, og disiplin på stopping av DPS når Mar*li webber... ^^ Så Mar'Li er vel ikke den flaueste bossen å knele for... Hadde det vært Venoxis der i mot, så hadde du mistet min respekt i hvert fall...
chokke Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Snake bossen kan hitte for 20k Oo, men da var han/hun bugga da Vi har opplevd å wipe der etter vi tok ragnaros
Xtra Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Aspyr: Å offtanke raptoren til Bloodlord koster mye mana for å holde offtanken i live, men ja er klar over at noen gjør det slik.
chokke Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Aspyr: Å offtanke raptoren til Bloodlord koster mye mana for å holde offtanken i live, men ja er klar over at noen gjør det slik. 5803739[/snapback] vi gjør det . Men MT har 100% might osv, og offtanken har en god del bloodrenched eller whatever + might Vi hadde før en nongear ta nk på raptoren (dårlig equipped:) )
Duddelmus Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Snake bossen kan hitte for 20k Oo, men da var han/hun bugga da Vi har opplevd å wipe der etter vi tok ragnaros 5803538[/snapback] Det unngår man ved å holde hele raidet på avstand når pullen blir tatt, til tanken har fått bossen på plass... Etter vi begynnte med det, har vi aldri fått den 20k AoE critten... ^^ Dess flere som er i nærheten, dess mer skader han på den... :/ Derfor har vi kun ranged på bossen de første 50%... funker like bra som drit i kram snø...
abraxa Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 "Alle" sier at ZG kun er taktikk, og at folk med grønt/blått gear kan gå gjennom uten problemer. Litt ironisk at det stort sett er folk med mc/bwl på farm som uttaler seg, men uansett. Min erfaring er at dette kanskje gjelder for snake/bat/spider, men når du kommer til bloodlord og spesielt tiger, så kommer man til å slite hardt med mana. Det er en ting å ha en middels maintank når resten av raidet er epic, men du kommer absolutt ikke langt på tiger med en aldri så god tank hvis ikke raidet står i stil. Det er nå iallefall min erfaring.
PSV Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Huh? Ett guild på serveren vår cleara ZG før dem begynnte på MC, alle var komplett nubs..
cheeplix Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Vi tok snake, bat, spider og raptor-bossen etter to uker med et nyoppstartet guild. Ingen har noe utover pvp-epix.
Walts Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 guildet mitt clearet hele ZG før MC.. ikke no problem det...
Duddelmus Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Noe i denne duren her: 5803882[/snapback] Det er en AoE han tar... Som sagt.. den kan unngås, så lenge raidet holder seg unna til MT har plassert bossen, og tar ranged attack til 50%... "Alle" sier at ZG kun er taktikk, og at folk med grønt/blått gear kan gå gjennom uten problemer. Litt ironisk at det stort sett er folk med mc/bwl på farm som uttaler seg, men uansett. Min erfaring er at dette kanskje gjelder for snake/bat/spider, men når du kommer til bloodlord og spesielt tiger, så kommer man til å slite hardt med mana. Det er en ting å ha en middels maintank når resten av raidet er epic, men du kommer absolutt ikke langt på tiger med en aldri så god tank hvis ikke raidet står i stil. Det er nå iallefall min erfaring. 5803938[/snapback] Vel... Hadde du lest posten min litt nøye, så hadde du sett at jeg skreiv at vi hadde ikke en gang vært i MC før vi begynnte i ZG... vi debuterte som raid-guild i ZG, og vi clearet hele ZG før vi tok MC... Så ja, det er mulig for et guild med blues/greenies å kjøre ZG... MED de rette taktikkene... Riktignok tar det litt lenger tid (vi brukte vel 30-35 trys før vi fikk ned batboss) og vi brukte vel et par mnd fra vi startet i ZG, til Hakkar falt i bakken... SÅ begynnte vi MC... BWL har vi så vidt begynnt på nå... enda ikke fått ned første boss... Starta MC i begynnelsen av Februar...
The_Pathologist Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Bloodlord er den letteste bossen i Zg i min guild tok vi han første forsøk med random group
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå