chariot Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Jeg lurer på om det er noen som har laget en underskrifts kampanje for å få fart i politikerne om å få satt ORDENTLIG merking av Kopibeskyttelse (Og hvilken kopibeskyttelse) et CD/DVD produkt har. Jeg mener at vi som forbrukere burde være mer på spissen og KREVE denne merkingen, spesielt etter all slitet rundt StarForce for tiden. Greets. Rise
Neppe Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Hvorfor det ? Så da kan du slippe å kjøpe cder som det ikke går ann å kopiere ?
Laserlasse Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Forsåvidt med på hva Chariot mener; det er faktisk ting som tyder på at det er enkelte maskinkonfigurasjoner som har en mikroskopisk sjanse for å få problemer som følge av Starforce installasjonen. Men uten å spre med FUD om Starforce, så har det jo vist seg at enkelte tidligere og eksisterende former for kopibeskyttelse er problematiske, og det kommer garantert til å komme andre/mer vemmelige i fremtiden. Jeg tror det beste du kan gjøre akkurat nå, er å spørre betjeningen i en butikk inngående om kopibeskyttelsen for hvert produkt du ønsker å kjøpe. Politikere bryr seg antageligvis katten om akkurat dette, og det er strengt tatt ikke deres jobb å bry seg om det heller. Stem med lommeboken, det er et signal de forstår. Og *ikke* stem ved å la være å kjøpe produktene og så laste dem ned, det er IKKE et signal som blir forstått.
-kga- Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Er ikke noe rart at folk laster ned i steden for å kjøpe, kan jo rissikere å få ødelagt utstyret med å kjøpe orginal vare
Laserlasse Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Næh. Egentlig ikke. Sjansen for det er bortimot minimal. Mye større sjanse for å få noe dritt dersom du laster ned og ikke helt har peiling på hva du gjør på. Overraskende mange som fremdeles bruker Kazaa og tror det er trygt...
Chevelle Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Hvorfor det ? Så da kan du slippe å kjøpe cder som det ikke går ann å kopiere ? 5803028[/snapback] Er det cd'er det ikke går ann og kopiere.
slash Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Næh. Egentlig ikke. Sjansen for det er bortimot minimal. Mye større sjanse for å få noe dritt dersom du laster ned og ikke helt har peiling på hva du gjør på. Overraskende mange som fremdeles bruker Kazaa og tror det er trygt... 5803942[/snapback] Selv om jeg lo MYE av denne posten så er det litt trist også, siden det er helt sant.
Bertelsen Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Egentlig helt enig. Blir lei av å skru av Daemon Tools, for å spille et spill. Men man kan jo gå på Daemon Tools sin side, så står de fleste spill oppgitt der, med hvilken kopibeskyttelse de bruker.. Edit: her finner du liste over spill. Endret 24. mars 2006 av Bertelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå