NiCo.No Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Hei! Jeg har et ganske irriterende problem. Det som er problemet er at services.exe skrur seg av hver gang jeg starter maskinen. Eller, stort sett hver gang, inimellom så er jeg heldig og jeg får startet uten problemer. Dette skjer hver gang jeg logger inn og jeg får en (vil du sende info til ms) feilmelding. Sist gang den startet så jeg at services bruke 10% CPU og gikk tilbake til normalt. Kan det være at den tar for mye CPU og skrur seg av? Jeg tviler på at det er virus eller noe sånt da jeg scanner regelmessig. Takk for alle svar -Haavik Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Hei! Har du tatt windows update? Er det lenge siden du la inn windows på nytt? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Finner du den bare her> C:\windows\System32 ? Har du den i andre plasser så mulig Malware/trojan i maskinen... http://www.digi.no/php/art.php?id=100139 osv.... Endret 23. mars 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå