Gå til innhold

The sims 2 forretningsliv hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg finner ikke de tinga til og lage et "bakeri" noen som kan sende screenshot over vilke ting jeg må ha for og lage det? og hvorfor tenker "simmen" på Boksehansker når han skal lagen nOe? jeg skulle lage blomster men han gadd ikke han bare tenknte på Boksehansker:S hva er galt`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg finner ikke de tinga til og lage et "bakeri" noen som kan sende screenshot over vilke ting jeg må ha for og lage det? og hvorfor tenker "simmen" på Boksehansker når han skal lagen nOe? jeg skulle lage blomster men han gadd ikke han bare tenknte på Boksehansker:S hva er galt`?

5799446[/snapback]

Hehe genialt...

Viste ikke at man kunne alge bakeri...

Jeg har laget en bilbutikk og en "elkjøp"butikk, eller EL-Shop :p

Dette er en helt fenomenal tilleggspakke hvertfall

Skrevet

Har sitt bilder av noko fabrikk greier men er ikkje sikker på med baker.... prøv og sett opp bakerdisken også stikker du bort til kjøleskape eller noko og ser om du kan fylle opp disken

Skrevet

sikker på det ikke er bakerhansker han vil ha da?

det er normal at bakere bruker sånne tykke hansker for ikke å brenne seg når de holder på med ovnen..

(jeg har jobbet deltid på et bakeri en gang i tiden :p )

Skrevet

Du må ha en komfyr, et kjøleskap og noen benker, også velger du lag mange gruppe måltider på enten kjøleskapet eller komfyren også ostekake, pai eller kake... Eller hva du nå vil selge.. Dette havner i ryggsekken din og derfra kan du bare sette det ut i hyllene.. =)

Skrevet
Er den expansjonspakken spennende?

Søstera har den, og jeg har vurdert litt å spørre om jeg kan låne den å teste :p

5821023[/snapback]

Grei den, men da kommer ein ny expansjonspakke til the sims2 :dribble: , den kommer ut i påskeferien i usa, veit ikkje kortid den kommer ut her i landet

Skrevet

sorry,ingen hjelp her,gav opp sims for flere år siden....De overdriver med expansion packs :nei: Det blir no i alle fall for dumt med expansion packs på ca 60 mb slik som juletrefest :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...