Gå til innhold

Hjelp til kjøp av 19" LCD

ilstang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
siden du har penger hadde jeg kjøpt en 20" .)

5793049[/snapback]

Noen spesiell du vil anbefale da

Endret av ilstang
Skrevet (endret)

Da ble det en NEC 20" LCD MultiSync 20WGX2 Gaming på meg da :D

Takk til oivind_dahle for gode tips :thumbup:

Endret av ilstang
Skrevet

Har nå lekt meg med skjermen noen dager,åååå for en nydelig skjerm.

Har absolutt ingenting og utsette.

det eneste er at det nå er helt for jevlig og se på min sony WEGA tv,må vel få meg LCD i stua og

Skrevet
Plager den glansede overflaten deg noe?

Har nemlig også tenkt å kjøpe denne skjermen.

5836832[/snapback]

Har ikke merket noe til refleksjoner eller annet pga glanset overflate.

Nå skal det dog sies at jeg sitter i et rom med lite kilder til refleksjon.

Tror du vil bli meget fornøyd med denne skjermen

Skrevet

Ok. Kommer nok til å bruke min også i et rom uten belysning (Utenom et vindu med gardiner).

Men etter å ha lest flere tester på internett, kom jeg over denne: http://www.behardware.com/articles/610-6/n...-a-2-ms-tn.html.

Den gir skjermen bare 2 av 5 stjerner i videoavslipping, siden dette er et av de bruksområdene jeg kommer til å benytte meg mye av er det for lav poengsum.

Mitt spørsmål til trådstarter (Og andre som har denne skjermen) er om den virkelig er god å se film på, eller blir det for mye refleksjoner/forstyrrelser?

Skrevet
Ok. Kommer nok til å bruke min også i et rom uten belysning (Utenom et vindu med gardiner).

Men etter å ha lest flere tester på internett, kom jeg over denne: http://www.behardware.com/articles/610-6/n...-a-2-ms-tn.html.

Den gir skjermen bare 2 av 5 stjerner i videoavslipping, siden dette er et av de bruksområdene jeg kommer til å benytte meg mye av er det for lav poengsum.

Mitt spørsmål til trådstarter (Og andre som har denne skjermen) er om den virkelig er god å se film på, eller blir det for mye refleksjoner/forstyrrelser?

5841524[/snapback]

Denne testen må være litt på jordet, har faktisk til nå brukt skjermen mest til film og jeg synes den er meget bra :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...