Straffa Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hva er vitsen? Ta en titt på elderscrolls forumet og det florerer med masse tråder om cheats. Hvordan få ditt og hvordan få datt. Heldigvis har vi ikke console commands til xbox 360 så da blir det lettere å ikke friste å bruke noe hvis ting blir vanskelig. Det har også allerede kommet flere glitch hvordan du kan få masse penger og sånt. Litt dårlig av Bethesda ikke har tatt vekk disse. Spillet ble utsatt i flere måneder, og etter 1 dag har det blitt funnet flere glitch. Den ene hvordan få uendelig med penger er jo latterlig. 1 dag tok det før den kom ut! Da kan man begynne å lure hva playtesters hos Bethesda drev på med. Jeg skjønner meg bare ikke på de som bruker cheats/glitch bevist i et rollespill. Hva er poenget? Man ødlegger kun for seg selv. Jeg har værtfall ikke dårlig tid. Jeg skal kose meg med spillet og nyte det uten å bruke noe juksekoder. Det finnes mange rollespillere som meg som gjør nok det samme. Mvh Andre
Saddlefall Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Jeg skjønner meg bare ikke på de som bruker cheats/glitch bevist i et rollespill. Hva er poenget? Man ødlegger kun for seg selv. 5791890[/snapback] Helt enig! Å bruke juksekoder er bare teit, og som du sier, man ødelegger bare for seg selv. Første gang man spiller gjennom spillet skal man bare nyte det som det er!
Stig Jøran Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Blir vel ikke å cheate før jeg eventuelt er lei spillet.
ttt Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Vil folk bruke koder så skal dei da få lov til dette. Det einaste som øydelegg er folk som deg som klager og syter over at enkelte bruker koder. Det er uansett fleire tråder om dette, vi treng ikkje ein ny for kvart spel som kjem ut. Cheater du, eller? Blogg: Kodar - øydelegg dei spelopplevinga? Tråd stenges.
Anbefalte innlegg