Gå til innhold

Sette inn Hd nr2 i en dell pc...


Anbefalte innlegg

En dag da jeg satt og spilla wow hengte hele pc'en min seg opp, jeg bestemte meg for og bruke "svenskeknappen" og slo av pc'en. naar jeg provde og starte opp pc'en igjen fikk jeg en "Page_fault_in_nonpaged_area" 0x00000050

jeg ringte dell og de sa at det eneste og gjore var og reinstallere alt med dell sin fine restore funksjon.

 

Jeg vil helst ikke miste alle tingene paa pc'en min saa jeg kjopte meg en annen harddisk Wb 200gb SATA, og slengte windows paa den, pc'en funker fint med kun den tilkoblet!

Jeg provde der etter og koble til min andre harddisk maxtor 160gb SATA i haap om og faa flytta over noen av filene mine for jeg sletter alt paa den, men naar jeg prover og starte windows, kommer load screenen opp ogsa restarter den bare uten og gaa inn i windows, noen som vet om noen losninger? tenkte det kunne vaere noe med master og slave instillingene eller raid instillingene eller no....

 

Pc'en er en dell xps 400

takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da er kanskje 160 maxtoren såpass kaputt at den kræsjer maskina uansett. har samme problemet med en 80gb WD jeg mista pga dårlig kontakt på molex pluggen. så fort den disken får strøm så total fryser maskina. uansett om det er fra boot, i bios eller i windows. har prøvd å vente med å gi den strøm til jeg sitter inne i windows. funka ikke det heller :(

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...