d'espresso Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg påtok meg jobben å lage en "8c only"-plakat, men er noob i Photoshop.. Så jeg har laget en i Word, men den er gørrkjedelig.. Kan noen lage en overskrift med skriften "8c only" i Photoshop?? Med fargerr, vel o merke.. Vær litt kreativ, og putt inn noen bilder som dødningshodet eller noe På forhånd takk, Haakon.
MonaR Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg påtok meg jobben å lage en "8c only"-plakat, men er noob i Photoshop.. Så jeg har laget en i Word, men den er gørrkjedelig.. Kan noen lage en overskrift med skriften "8c only" i Photoshop?? Med fargerr, vel o merke.. Vær litt kreativ, og putt inn noen bilder som dødningshodet eller noe På forhånd takk, Haakon. 5788508[/snapback] Kan ta på meg jobben jeg... sender deg en pm etterpå
d'espresso Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 Takk, MonaR.. Du forresten, skriv "8C only".. DVS med stor C
d'espresso Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Skrevet 22. mars 2006 Kan noen sende meg en PM, med fila??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå