Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen starter og stopper ved oppstart


Anbefalte innlegg

Hei PCen min sto på her en dag da sikringen på kontoret mitt (hjemme) gikk.

Når ei skulle skru den på etter at sikring var fikset, bare starter den går til du får opp windows laster. så restarter den igjen og igjen og igjen. etc etc.

 

Noen som vet hva som kan ha skjed. skjer det samme om ei starter i sikkerhetsmodus.

 

MVH: Fortvilet. :blush:

 

Win xp Home

AMD Athlon64 3500+ L2/512KB

2048mb DDR ram PC400

2 x 200 gb HD

Nvidia GeForce 6600 256MB ViVo DVI-i

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet du hva den drev på med da strømmen gikk? Om du hadde noen programmer i bakgrunnen som skrev til harddisken, er det mulig du har korrupte filer på disken nå. Siden ikke engang windows vil starte høres det ut som det er noen viktige filer som er skada. Vet dessverre ikke hvordan du kan få fikset dette uten å formatere.

Lenke til kommentar
Vet du hva den drev på med da strømmen gikk? Om du hadde noen programmer i bakgrunnen som skrev til harddisken, er det mulig du har korrupte filer på disken nå. Siden ikke engang windows vil starte høres det ut som det er noen viktige filer som er skada. Vet dessverre ikke hvordan du kan få fikset dette uten å formatere.

5787652[/snapback]

 

Hei det var kun Microsoft Outlook og Internet Exlorer som var i bruk.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg må si at jeg har fått samme noe av samme problemet i det siste selv. Når jeg starter maskinen http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5912 så enten restarter den seg flere ganger til den kommer i windows. Noen ganger henger den seg og blir bare helt svart.

Når jeg først har klart å komme meg i windows så jobber pcen vanvittig tregt! Fra jeg trykker på Winamp tar det minst 10 sek før jeg er inne. Og når en sang er ferdig har jeg sånn 2-3 sekunders pause fordi pcen JOBBER med å finne ny sang. Har 1024minne og alle som bruker pc vet at dette ikke er riktig.

 

Har lest litt på div. forum og hørt noen snakke om ServicePack 2 feil? Noen som vet noe om dette?

 

Har formatert 4ganger på kort til med 3 forskjellige windows xp versjoner.

 

Takk og lykke til videre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...