Gå til innhold

Tilbakemelding på side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Header:

For det første så vet jeg ikke helt om jeg likte kontrasten mellom mørk grønn og grå i headeren, for så en knæsjgrønn logo. Det er i tillegg en feil i ordet valget, hvor g'en har mista den nedre delen. ( vet ikke om det skal være sånn, men jeg nevner det )

I tillegg burde du legge inn en link i header.

 

Farger:

Jeg synes det er greit å bruke grønn-link-farge i menyen, men jeg synes fargen ble for lysgrønn slik som det er i menyen til høyre. Jeg føler den skreik for mye.

 

Typografi:

Jeg liker fonten du har valgt. Den er rolig å se på og lett å lese.

 

Diverse:

Linken til Averoy burde du sette til å åpne i et nytt vindu.

 

Oppsum.

En veldig fin side, hvor med enkle grep, kan bli enda bedre.

 

Det var det jeg fant sånn i farta...håper det var til hjelp...lykke til.

 

- Vegard Melsom

Lenke til kommentar
Det første som støtet meg var den rotete og stygge fonten på fremsiden ved siden av de kameraene og den DVD-opptakeren. Prøv en annen font, gjerne litt fet skrift for å gjøre det mer pent og oversiktlig.

5785166[/snapback]

 

Bedre nå?

5785190[/snapback]

Mye bedre med en gang. :)

Lenke til kommentar

For at MT-Data skal oppfattes likt i alle netlesere bør du begynne med å validere siden din.

HTML: MT-Data validering

CSS kodingen er korrekt så den slipper du å pirke på :D

 

En helt OK side men ikke noe mer utover det vil jeg si.

Synes det var litt mye, grønt, spesielt i banneret. Mener kanskje det hadde holdt med en sånn "krusedull" i banneret.

Men alt i alt: Helt ok, men imponerende? -nei.

Om du vil tre fram som et über stort selskap burde du vel kanskje kontakte utannede webdesignere.

 

Stå på!

Lenke til kommentar

Synes siden var helt ok. Det mangler litt kontrast synes jeg. Ville kanskje lagt til litt mer luft enkelte steder også. Kanskje jeg ville kontaktet proffe webdesignere da siden handler om data :hmm:

 

Ellers bør du validere siden. Så litt på feilene og det er en smal sak å fikse det :) .

Lenke til kommentar

Har akkurat startet opp, så å hyre inn proffesjonelle er uaktuelt på dette tidspunkt. Men selvfølgelig kommer jeg til å gjøre det, så snart/hvis hjulet begynner å trille litt raskere.

 

Satte opp denne siden, for å i det heletatt ha noe å vise til på nettet..

Jobber for tiden med en nettbutikk (oscommerce), den skal nok være oppe iløpet av helga regner jeg med. Så det er bare å ta turen innom :)

Lenke til kommentar

Denne delen:

 

"Velkommen til MT-Data.no!

 

Takk for at du tar turen innom MT-Data.no!"

 

Synes at denne delen kunne vært litt større/mer kraftig skrift eller på en eller annen måte skilt seg litt fra elementene under, da det skal være en tydelig velkomst.

 

Ellers synes jeg siden var flott. Bare får rettet opp feilene i html'en og få den validert, samt forsikre deg om at den ser lik ut i Opera/IE/Firefox, så er du kommet langt på vei.

 

PS. Jeg browser siden i Opera 8, mulig den ser litt annerledes ut i FF/IE :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...