Gå til innhold

Onyxia tatt på første forsøk:=)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her skulle jeg egentlig slengt litt dritt om hvor teit det er å skryte om å ha tatt onyxia et år etter alle andre, men jeg skal holde meg for god til det nå.

5783631[/snapback]

 

Det er jo akuratt det du gjør!... :thumbdown:

5785193[/snapback]

Wow! Du er glup du. Deg må man passe seg for.

5785655[/snapback]

:!: :!: :!:

Lenke til kommentar
Her skulle jeg egentlig slengt litt dritt om hvor teit det er å skryte om å ha tatt onyxia et år etter alle andre, men jeg skal holde meg for god til det nå.

5783631[/snapback]

 

Det er jo akuratt det du gjør!... :thumbdown:

5785193[/snapback]

 

Og han får akkurat den effekten han vil ha. :!:

 

Men, gratulerer med prestasjonen.

Lenke til kommentar

Plomma2: Jeg vet ikke helt hvem du er, men jeg tror du er i GE..? Uansett, Norwegian Legion, som GE har kommet ut av (så vidt jeg har forstått), de tok ikke Onyxia på første forsøk, til tross for at taktikken som finnes på nettet i dag ikke er mye bedre enn det den var da. Jeg var med på de første par forsøkene før jeg slutta med wow, og jeg var med på NLs første luci kill, og de onyxia-killene som ble gjort på burning blade da, var ikke mer imponerende enn dette.

 

Gratulerer masse med onyxia kill! =)

Lenke til kommentar
Gratulerer :) Guilden min brukte mange forsøk før henne gikk ned  :blush:

5788549[/snapback]

 

Ja, det gjorde vi å. Jeg syns det er så rart for tida, for alt virker så lett. Vi brukte flere kvelder på å wipe for å få ting riktig. Det gjaldt også MC. Tror det er pga guilder som tar onyxia nå har folk som er flinkere med taktikker, folk har vært med før osv. Guilden til han ene jeg bor med tok ony på første de å. Nå sliter de med å ta hu igjen.

 

Jeg vet ikke hva det er, men det føles ihvertfall ut som det har blitt "så lett" :ermm: Vi tok nef her om dagen, og det var ihvertfall verdt strevet! =)

Endret av Ullsokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...