Lars-H Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Skulle ha en intro til en film, og tenkte å ta de 14 første sekundene til en sang. Åpna sangen i Audacity, og markerte det jeg skulle ha med, men jeg skjønner ikke åssen det kan gå an å klippe ut (og lagre disse 14 sekundene som en annen fil) ? Noen som vet åssen jeg jeg kan få ut en del av en sang?
krizkriz Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hvis du skal klippe ut, markerer du bare det du skal ha og trykker edit>cut eller copy. Så hvis du skal ha det inn i en ny fil. Så kan du åpne Audacity en gang til og lime inn. Hvis du skal ha filen i mp3 format er det bare å trykke file>export as mp3, eller hvis det ikke går an, så går det an å lagre den som wav og så kan du bruke DBPowerAmp eller noe annet prog til å konvertere til mp3.
Lars-H Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Skrevet 20. mars 2006 det er akkurat dette som ikke går. Markerer det jeg skal ha med, men nesten ingen av menyene funker.. Markerer jeg på feil måte eller?
Lars-H Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Skrevet 20. mars 2006 Haha, fant det ut nå.. jeg spilte av sangen og pauset den.. Og da går det ikke .. måtte stoppe dem først Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå