Gå til innhold

World of warcraft slaget!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg som mange andre vet at blizzard har stoppet salget av WoW i en periode av flere grunner. jeg har blitt suspenda på livstid å trenger ny account, derfor lurte jeg på om noen visste når salget av wow starter opp igjen.

takk for svar :)

Endret av s9jik
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Velkommen til forumet :)

Desverre finner jeg ikke kilden, men jeg har lest at salget begynner inn i slutten av mars. Dette i tilknytning til nye server-hardware som skal komme i neste patch; som antakelig kommer første uka i april.

Edit: Denne hører forresten hjemme i Forum > Spill > Spillforum - for de mest omdiskuterte > World of Warcraft.

Endret av AndyG
Skrevet

Vlir nokk enklere og enklere å bli bannet for livstid i wow ja. Men tilbake til når Blizzard kommer til å starte salget igjen. Lenge til. Kanskje noen måneder, når den nye tillegspakka kommer ut.

Skrevet

Stikker man innom noen lokale video-sjapper f.eks som selger spill så finner man det sikkert på en av de. Er nok ikke alle som har fått med seg at de skal plukke det ned.

Jeg så de hadde det i en video-sjappe her jeg bor for ett par uker siden ihvertfall.

Hvis ikke Blizzard har stoppet registreringen av nye spillere da.. men det tviler jeg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...