Broseen Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Hvordan fjerner man kontaktene man har slettet eller blokkert i MSN messenger? Jeg tenker da på at kontaktene blir liggende i blokkeringlisten under verktøy - alternativer - personvern.
JonH Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Det er ikke mulig å slette kontakter som har deg på tillatelseslisten sin.
Broseen Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Må man skaffe seg ny mailadresse for å slippe dem da?
Jubelsau Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Flytt kontakten du skal fjerne fra blokkeringslisten, og over på tillatelseslista -> Høyreklikk -> Slett. Hvis det var det du mente da
JonH Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Flytt kontakten du skal fjerne fra blokkeringslisten, og over på tillatelseslista -> Høyreklikk -> Slett.Det fungerer bare hvis kontakten ikke har deg i kontaktlisten sin.forums.pcworld.co.nz: You cannot delete a person from your Allow List if that person has you on their Allow List. The solution is to block the person. This prevents them from seeing your online status and contacting you in Messenger.
hemo Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Kanskje du treng http://noroom.msnfanatic.com/listmanager ?? Det er eit program som enkelt listar opp kontaktar som har sletta deg frå sine lister, samt at du kan sletta kontaktar frå di eiga liste for godt. Rart at MS ikkje lar brukarane sletta kontaktane sine... Men med dette programmet, så får du det altså til!
Broseen Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Skrevet 20. mars 2006 Jeg klarer bare å se hvem som er logget på og av med det programmet jeg. Så de må ha slettet meg for at jeg skal kunne slette dem? Finnes ingen annen måte?
tuxerator Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Neida, du kan fint slette dem, men de vil muligens fortsatt ha deg på listen sin. Hvordan du vil være oppført på listen dems (enten om du står som avlogget hele tiden eller om de har lov til å sende deg meldinger) vet jeg ikke, men det kan du jo teste ut med en venn. Jeg slettet alle både fra Gaim (en klient som loader alle du har i hotmail under kontakter slik jeg har forstått det) og Hotmail også, da tror jeg ikke de havner i listen din noe mer, logget meg på bare for å s sjekka nå og listen min er helt tom (grunnen er at jeg har gått over til GoogleTALK/Jabber og slettet MSN/Hotmail)...
hemo Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Du kan nok aldri klara å sletta deg sjølv i andre sine kontaktlister. Så vidt eg veit, kan ikkje folk sletta kontaktar frå kontaktlista si i MSN Messenger. Dei kan "sletta" dei ved å setja dei på blokkeringslista, men det er vist alt som går. Løysinga er (som sagt) å bruka eit eige program for opprensking av lista. På Alternativer for MSN Messenger, finn du Personvern. Der har du hake for "Bare personer i tillatelseslisten min kan se statusen min og sende meldinger til meg". Testar eg har gjort tidlegare, visar at dette ikkje fungerer som det skal. Når ein kontakt var sletta med listcleaner, kunne kontakten likevel snakka til meg. Den gong enda eg med å ha vedkomande på blokkelista mi. Skal du kvitta deg med gamle eksar og uønska kontaktar, trur eg nesten du må skifta MSN Messenger-adressa (ekspoter kontaktlista, logg deg inn på den nye kontoen og importer dei adressene du vil flytta med deg). ..om ingen andre har gode forslag, då...
JonH Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Så vidt eg veit, kan ikkje folk sletta kontaktar frå kontaktlista si i MSN Messenger. Dei kan "sletta" dei ved å setja dei på blokkeringslista, men det er vist alt som går. Som nevnt i en post tidligere, så er det mulig hvis vedkommende ikke har deg i kontaktlista si. Har testet det selv og erfart at det fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå