Gå til innhold

Hva tror du om Dreamfall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror(og håper) at Dreamfall kommer til å bli like bra, eller bedre enn Den Lengste reisen, med April i hovedrollen! Nå skal det sies at den oppgaven ikke er lett, ettersom DLR er et fantastisk spill! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier det samme som Poor Leno. Jeg tror og håper det blir like bra. Personlig synes jeg Synnøve Svabø gjorde det bra som stemmegiver, selv om hun kunne være irriterende til tider.

Vi svømmer ikke akkurat i en overflod av gode norske spill for voksne, for å si det slik.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg var nylig på et 2 timers seminar om FunCom og Drømmefall. Han begynte å snakke om firmaet, og spill de ahr laga etc. Viste trailere fra Age of Conan, Drømmefall og det siste prosjektet de har begynt på.

Jeg velger å fortelle om en gåte ++ i spoiler. Det er ikke noe story-spoiler, men hvis folk vil finne ut akkurat den scena selv :)

Men det ble mest Drømmefall til slutt. Han spilte bl.a. en scene der Zoe skal komme seg inn i et skur. Hu måtte først åpne opp en dør (den hadde den klassiske "match symbolene"-gåta. Er det mange av dem, så blir jeg glad :) ). Etter det måtte hu forbi en vakthund. Det var et tog som kjørte forbi ganske ofte, og hunden ga blaffen i det, så Zoe sneik seg bort til skuret mens toget kjørte forbi for å ikke bli oppdaga.

Alt i alt veldig bra av FunCom. Jeg gleder meg til den 28. April :) Skal kjøpe Limited Edition jeg. Med en bok, soundtrack og spillet!

Edit: Og der var spillt bestilit! Limited Edition

Endret av king_of_kong

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...