Gå til innhold

LimeWire og Virus ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det virus inne LimeWire ?

5774520[/snapback]

Ja, det kommer selvfølgelig helt an på hva du laster ned. Det sier seg selv at bilder og sanger i .mp3 og f.eks .jpg format ikke inneholder virus. Men .exe filer o.l er i veldig stor grad virus. Har prøvd mange forskjellige og du kan nesten være sikker på at det er virus i de.

En forholdsregel er å ta spyware test og antvirus test etter du har brukt denne typen programmer.

Med f.eks: Ad-Aware

Og: AVG Antivirus

:)

Skrevet

Limewire generer en del filer også, som er virus, uavhengig av hva slags fil det er. En gylden regel er å alltid scanne limewire-filer før bruk..

Om du mener selve programmet så avhenger det litt med kilden din. Om du har lastet ned programmet fra en usikker kilde bør du sjekke at du ikke pådrar deg virus og spyware. Sjekk med AVG eller Ad-Aware, eller Spybot Search and Destroy.

Skrevet

Det er ikke ulovlig å diskutere limewire - men diskusjon av filer, hva som man kan søke på og linker til sider med piratkopiert materiale eller torrentsider, det er ulovlig. Sånn om folk skulle lure :). Spørsmål kan tas til meg på pm.

Skrevet

Når alastor nevner det så er det vel nesten ingen som laster ned lovlig materiale fra limewire (eller andre programmer) men det er jo en annen sak.

Back to topic: Jeg brukte limewire til og laste ned i noen uker. Etter det kræsja hele limewire (og etter at jeg begynte med bearshare så kræsja hele datan også)

Så det jeg anbefaler er jo og ikke laste ned da.

Da er du rimlig trygg. (både med tanke på virus og ulovlig kopiering)

Skrevet
Back to topic: Jeg brukte limewire til og laste ned i noen uker. Etter det kræsja hele limewire (og etter at jeg begynte med bearshare så kræsja hele datan også)

5776046[/snapback]

Tror duhar vært veldig uheldig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...