IHASBOOK Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Ja, jeg rotet fram et spill fra skuffen min som het prince of persia : sands of time. Det er vell ikke det nyeste i serien men det er meget bra. Regner med at ikke alle vet om spillet, så her kommer en liten anbefaling kommer fra meg da Jeg har bare spilt 50% av spillet. Men så langt har jeg nytt hvert øyeblikk. Vell unntatt en gang, da jeg skulle drepe han far Det ble 30 minutter med banning, kasting av spill esker og en laang pause!! Ikke at jeg er en god sverdkjempe, men jeg vil påstå at den fighten er vanskelig. Den er ganske tidlig i spillet også. Men ikke gi opp Masse godsaker kommer etter den fighten. Foruten sverdslåssing byr spillet på utsøkt grafikk, masse akrobatiske lekkerbiskener (som man også kan utnytte i sverdslåssingen) Litt humor Men spillet spiller ikke humoren. Fram til 50% hvor jeg er nå. Har det vært mest fokus på å finne veien. Veien gjennom stup og feller. Veld hjelp av fet akrobatikk selvsagt. Så litt slåssing, og hjernetrim. Veldig bra spill så langt. Håper dere blir inspirert av denne posten og vil prøve spillet selv. Litt av storyen: Man spiller en prince som ved sammen med sin far som er høvding for noen tar over et annet slott. Der vil prinsen finne en skatt til sin far. Mer vil jeg ikke si Men det har noe med sand å gjøre (sands of time) Og ja, det oppleves mye bedre enn når jeg skriver det Skal komme med en mer fullstendig mening om spillet når jeg har rundet det. Sands of time
Polar Pål Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Likte det godt akrobatikken, men slåssinga var ikke allverdens. Desverre kom jeg til en bosskar jeg aldri fikk hasen på, og jeg ga opp spillet...
edds Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Spilte aldr Sands of Time jeg, men runna nylig Warrior Within. Dødsbra spill; Bra grafikk, story, gameplay, og passe vanskelighetsgrad.
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Har aldri prøvd det, men tar meg alikevel i å sammenligne det med Ninja Gaiden.. Hvordan er det i forhold til det?
IHASBOOK Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Likte det godt akrobatikken, men slåssinga var ikke allverdens. Desverre kom jeg til en bosskar jeg aldri fikk hasen på, og jeg ga opp spillet... 5776437[/snapback] Det er nok han far Trasig fyr. Men du har over halve spillet igjen (ca 70%) etter han da. Så du gikk glipp av mye
IHASBOOK Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Spilte aldr Sands of Time jeg, men runna nylig Warrior Within. Dødsbra spill; Bra grafikk, story, gameplay, og passe vanskelighetsgrad. 5777300[/snapback] Herlig Jeg har nå, gjort ferdig sands of time. Har lyst på warrior within. Kan du si forskjellen mellom de to spillene? Mye hopping eller?
IHASBOOK Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Har aldri prøvd det, men tar meg alikevel i å sammenligne det med Ninja Gaiden.. Hvordan er det i forhold til det? 5777612[/snapback] Vil nok tro ninja gaiden. Etter det jeg har lest av omtaler. Kan egentlig ikke uttale meg siden jeg ikke har spilt ninja gaiden. Slåssing er ikke alfa omega i sands of time. Bruker mere tid på å finne vei og hoppe og slenge seg i trær osv. Pen grafikk da
IHASBOOK Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Da har jeg gjort ferdig spillet. Bra spill. Enktelt og greit. Et par vanskelige slåsskamper, frustrerende vanskelig da. Et par veivalg som også var frustrerende vanskelig. Logiske løsninger i store høyder er ikke min ting Kjekt å få siste sverdet også Bra lengde. Jeg gir spillet en sterk 8'r. Skulle hatt litt bedre slåsse-system.
Dj_Arnleif Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Du burde Prøve Warrior Within og det som kommer etter det igjenn er ikkje sikker på ka det heter.
Markaren Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Du burde Prøve Warrior Within og det som kommer etter det igjenn er ikkje sikker på ka det heter. 5778807[/snapback] Prince of Perisa: The two thrones! Det er det absolutte beste Prince of Peria spillet Elsket vert sekund av det! Har spillt alle spillene ( 3 stk.) Foruten det over 10 år gamle 2D spillet som det er basert på..
IHASBOOK Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 en annen ting som var litt frusterende med prince of persia: Sands of time var at det ofte ble klyngefighter. Da fikk jeg ikke brukt de kule komboene, som counter attack eller andre ting. Og å få fiendene i bakken og finisha dem med daggeren var jo klin umulig. Hvordan er de neste spillene. Er de litt mer spredt på en måte? som i the warrior within og two thrones
Jaukim Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Prøvde Demoen en gang, og det var kjekt helt til jeg ikke kom lengre, eller satt fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå