andeik Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 (endret) Hva syns dere? Tatt med Nikon D50 på 18 mm Endret 18. mars 2006 av andeik
amd x2 Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Veldig fine farger i bildet! Eneste jeg ikke likte, er at jeg føler bilder er skeivt! Bra til å være ditt første!
alexkl Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 fint bilde det der ja.. Sto opp tidlig for og ta det likte det ihvertfall
Peterpan73no Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Stilig vinterstemning. Likte bildet kjempegodt
Tore Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 hmm, bare jeg som sitter her som en særing å ikke synes det er noe spesielt med bildet.? Bildet er greit nok, men motivet var jo ikke noe å se på....? kan noen gi en bedre kritikk en "fint" så jeg får høre hva jeg har gått glipp av med bildet.?
riktig Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg er visst en særing jeg også. For all del, noe bomskudd er det ikke, men det blir liksom et i mengden av solopp(ned)ganger. Fine farger og alt sånt, men det blir litt tørt. Har du gjort noe etterbehandling?
andeik Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Jeg er visst en særing jeg også. For all del, noe bomskudd er det ikke, men det blir liksom et i mengden av solopp(ned)ganger. Fine farger og alt sånt, men det blir litt tørt. Har du gjort noe etterbehandling? 5774000[/snapback] Jeg har ikke gjort noe etterbehandling. Det er tatt rett fra kameraet og inn hit på AKAM. Det som kanskje forklarer at bildet er "skjevt", kan være at treet er skjevt. Ikke kameraet. Er det noen etterbehandling i PS som kan gjøre det bedre?
riktig Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Tja, kanskje leke litt med levels/curves på de mørke områdene og hente ut litt detaljer, kanskje booste fargemetningen litt og øke kontrast? Blåstikket i snøen burde også tones litt ned, om mulig.
Skavold Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Litt spennende med de kranene (er det de som står nede ved småbåthavna på Lubbenes/Retiro?), det er det som gjør at bildet i det hele tatt blir verdt å vise frem. Ellers blir det helt ordinært, slike går det tretten på dusinet av egentlig
andeik Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Bildet er tatt fra Kringsjå og ned på lubbenes/retiro, ja.
Blodpudding Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Savner litt mer dybdeskarphet, litt mindre kompresjon. Trærne til venstre blokkerer bare utsikten. Vekk med de! Jeg ville kanskje forsøkt å komme foran de, eller snu kameraet mer mot høyre. Ellers er det fin utsikt, og fine duse farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå