Ca3 Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Hei! jeg tok opptak av "Resident Evil" fra Tvnorge ikveld, og jeg tenkte jeg skulle redigere denne filen, men den kan ikke åpnes i moviemaker eller Aimone Videconverter =( Noen som vet hvordan jeg får denne filen til .avi? eller annet støttet format?
P-in-P Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Hvis du har nok av plass og ikke bryr deg om at den er på 5,5gb så kan du sikkert spille den av med VLC (Video LAN)! www.videolan.org eller noe slikt
p@ge Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hvis du har nok av plass og ikke bryr deg om at den er på 5,5gb så kan du sikkert spille den av med VLC (Video LAN)! www.videolan.org eller noe slikt 5771062[/snapback] http://www.videolan.org/vlc/
Ca3 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Det er ikke det det går på egentlig, og det funker forresten ikke å spille den av med VLC, det har jeg prøvd Poenget er at jeg skal fjerne reklame osv =) Ingen som kan hjelpe?
xanonymx Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Du kan ta å vise filetternavn i mappealternativer slik at du ser hvilket format det er i. Og da kan du bruke google og skrive: filetternavn to avi
Ca3 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Du kan ta å vise filetternavn i mappealternativer slik at du ser hvilket format det er i. Og da kan du bruke google og skrive: filetternavn to avi 5771824[/snapback] jeg skjønte ikke helt hva du mente. Jeg kan spille av filen i mediaplayer, det er den eneste avspilleren jeg kan spille den av i. Men skulle gjerne fått redigert den og konvertert den til .avi
xanonymx Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 (endret) Gå inn i "Min Datamaskin", trykk på meyen "verktøy" velg "mappealternativer", velg fankort "vis" og fjern haken i "Skjul filetternavn for kjente filtyper" og trykker "OK." Gå i den mappens om filmer er plassert, nå vil du se at der står "Resident Evil.filtype" Det som er bak . er filtypen (f.eks. mpg). Så går googler du etter "filtype to avi". (f.eks. mpg to avi). Da vil du finne et program som kan konvertere den til avi, og du kan bruke programmer til å redigere filmen etter på. Endret 18. mars 2006 av xanonymx
Ca3 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 (endret) Tusen takk, skal prøve dette nå EDIT: etter filnavnet står det .dvr-ms Dette har jeg aldri hørt om før =/ Endret 18. mars 2006 av Ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå