Gå til innhold

Hjelp til casemodding


Anbefalte innlegg

Hei sann alle casemoddere.

 

Jeg er interresert i å vite litt om hvordan dere har moddet deres kabinett, slik at jeg kanskje kan få noen tips om mitt andre prosjekt.

Har allerede moddet et Tower, men jeg ble ikke helt fornøyd med det.

Hvis dere har bilder av det kan dere godt gi meg adressen til det slik at jeg kan få se det, det er selfølgelig opp til dere å bestemme om det er greit at jeg tar noen tips fra dere...

Hvis det er enkelte ting dere ikke vil ha kopiert, så bare si ifra.(Jeg respekterer det)

 

Håper på mye respons=)

 

Mikael Mathisen

 

Topic endret av moderator

 

[ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-09-24 16:21 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg mekka et tradisjonelt vindu :smile: trekanta, med monteringslister. og blått neonlys (for så å få vite at det kom vald cathode, bedre go billigere en uke etter at jeg kjøpte mitt enonlys :sad:

 

jeg lakka oxo mitt kabinett, (råttent arbeid forøvrig, bare lakka på, ingen pussing,grunning,dobbelt lag og klarlall. det angrer jeg på.

 

oxo har jeg borra hull i front nederst, med insugsvifte, borra hull under, til innsugsvifte. (begge med strømpe-filter :razz:)

 

men det jeg er mest stolt av: min viftestyring =>

 

4 brytere, en med lys. + en håndvifte på siden av styringa. (til svette cs-musehender :razz:)

 

driver forøvrig å mekekr en lite nviftestyringsguide for newbies http://www.metherical.tk

Lenke til kommentar

På nåværende prosjekt er følgende gjort: Et chieftech kabinett er skrudd i filler, tverrstagene er flyttet lenger ned slik at jeg får plass til to strømforsyninger, huller er borret for innfesting av strømforsyningene, den innvendige delen av kabinettet er grunnet og lakket crom, trenger nok 2-3 strøk/pussinger før klarlakk....

 

Thats all folks.... håper å få lagt ut noen bilder til helgen....

 

(Ellers så er to Laser LED bestilt, samt 4 vifter eetc... vi får se.... :smile:)

Lenke til kommentar

Gå inn på Overklokking.no der står det litt!

Holder på med mitt første, har lakket det i signal rødt og svart(selve kabinette svart og logoen rød og detaljer dvs. cd rom ramme,grill, bakdeksel osv,)

Logoen er en Biohazatd vanskelig!!

Skal sette inn Plexi og Kald katode muligens blå,

plexi eller griller og håntak i toppdekslet.

Hadde vært moro med speil i bunn!

Legger ut bilder når proskjektet er ferdig.

 

Mvh,

 

Stian a.k.a Sargent Fire (Going to Oslo-Lan)

Kom du og! :smile:

Lenke til kommentar

en ting som kan være lurt å huske på. skal du ha hull til vinduer, vifter etc. så lag de før du lakker. da blir resultatet mye bedre. jeg lagde hullene før jeg pussa vekk orginal-lakken. ser ingen vits å gjøre dobbelt arbeid :razz:

 

kan også være greit å planlegge litt på forhånd. tegne skisser over hvordan du vil ha det. da blir det enklere å gjennomføre.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Eg har sotte i plexi, katoder (dobel rød og dobel blå og ein blå under pcen)

Har også baybus for 2 vifter.

Har skiftet lysa i kabet.

Sotte hdden i strikker for mindre vibrasjoner(Skal ha stillast mogleg pc)

Har og laget vindu framme i døra på mitt chieftec scorpion midi BLUE.

 

Har mala cd-rommane og disketstasjone svart(fra mitt gammle kab som eg modda ved og spraye helt svart)

 

 

Planleger og gjere noke mer men trenger ideer.

 

 

 

------------------

AMD XP 2000+

Gf4MX460

Chieftec blue

Baybus

Western digital hdd.

runde ide kabler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...