Gå til innhold

Razer copperhead som 'kobler fra'


Anbefalte innlegg

Jeg har en Razer Copperhead som jeg har hatt i en 6 måneder eller noe sånt. Kjøpte den hvertfall rett etter at den kom ut. Har også hatt en Razer Diamondback før. Med begge musene har jeg hatt problemer med at 'koble fra' lyden i windows kommer og musen slutter å fungere og skrur seg av. Har ikke funnet noe spesielt mønster i når dette skjer, men det er utrolig irriterende. Etter en liten stund kommer musen tilbake igjen og skrur seg på igjen. Noen andre som har hatt lignende problemer? Er dette rett og slett kabelen som sitter dårlig eller er det et problem med razer mus generelt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da syns jeg du skal sende en mail til dem og spørre om de har vært borte i noen andre som har hatt samme problem som deg. Kan jo hende du har hatt jævlig uflaks å fått defekt vare to ganger :)

Jeg fant e-mail adressa for deg jeg: [email protected]

 

Du har også en garanti, men er ikke sikker på om dette faller under den.

 

Utdrag fra http://www.razerzone.com/products/products_warrenty.php

Warranty

Two (2) Year Limited Warranty: For the next two years, if your Razer product is defective, we’ll replace it. Should you have any problems with your Razer product or any difficulty in downloading or installing the driver, please contact technical support in one of the following ways:

 

IF IN EUROPE: - send an email to [email protected]

- call +49 42 87 - 12 51 0

 

IF IN ROW: - send an email to [email protected]

 

- go to Razerzone Tech Support and look at self-help FAQ, or get live help via web chat.

 

Tech support hours are: M-F 12pm-12am eastern, SS 12pm-8pm eastern.

Endret av nikrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...