nikrus Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Unskyld for dårlig tittel, men uansett så stopper world of warcraft installasjonen min når den kommer til filen texture.MPQ Wow har funka på pcen min før, eller før jeg formaterte da. Jeg har installert alle driver og alt skal være i orden etter mine øyner PS: det er ikke riper i cden eller dritt på den... Unnskyld for dårlig skildring.
LarZen Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Prøv å slå av evnt virus program. Dem kan noen ganger kødde til saker å ting. Evnt om du har installert Demontools så kan det faktisk også surre til ting.
ttt Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Tråd flyttes frå "Spørsmål og svar - PC" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte > World of Warcraft".
nikrus Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 (endret) Prøv å slå av evnt virus program. Dem kan noen ganger kødde til saker å ting. Evnt om du har installert Demontools så kan det faktisk også surre til ting. 5767290[/snapback] Takk for tipset, det skal jeg prøve. Har ikke Demontools, bruker Alcohol og Avast antivirus program EDIT: Dette løste ikke noe, men takk for tipset kan jo hende jeg får bruk for det i framtiden . Er det noen andre som har noen forslag? Endret 17. mars 2006 av nikrus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå