Bjobjo Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 (endret) Noen som husker Adventures of Lomax? (http://www.cdaccess.com/jpg/shared/front/large/lomax.jpg) Spilte det før på xp, men når jeg skal prøve å installere det igjen, så står d bare "insert cd for windows 95". Hvorfor funket det før og ikke nå? Har kjørt kompatibilitet, og brent den gamle cd'n(i tilfelle det var striper og hakk som gjorde det), men dette funket ikke. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Endret 16. mars 2006 av Bjobjo
Bear^ Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Desverre er det mange spill som ikke funker til XP lengere. Jeg husker Lomax ja, kjøpte det til PSX og har det fremdeles. Koselig som fy, ekte plattform sjarm. Jeg har prøvd mye rart på gamle spill. Et spill jeg ikke får innstallert er "Hogs of war" fordi det ikke støtter XP. Jeg har prøvd med å sette kompatibiliteten til Windows 95/98 men det funker heller ikke. Det du kan prøve er å få tak i en Win 98 plate, innstallere et emulator program som gjør at du kan innstallere virtuelle system på samme OS, og legge inn win98 på det. Eneste jeg kan komme på, desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå