Gå til innhold

Radeon 9700 Pro låser PC'en


AdiBajas

Anbefalte innlegg

Enig at det blir for tåpelig siden du ikke forstår at en T-bird 1,4 er en av de meste powerhungry Cpu`ene som er laget,og at du var i grenseland allerede før du installerte Radeon kortet av hva en 230w kan klare.Når du da sier at 5+ er 4,85v så begynner du å få problemer.Prøv å få lånt en 300w å se hva som skjer.

Det er ment for å være hjelpsom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

flaskehals nei! det eneste kjipe er at jeg ikke har agp 8x!

 

1.4ghz holder i massevis så det så, dessuten kommer jeg til og kjøpe meg bedre pc snart så det bekymrer meg ikke uansett

 

9700 er så standalone så det tar seg av mesteparten av prosessering sjøl siden den har nok av VRAM på kortet. fordi da belastes ikke RAMen så mye

 

det er jo nettop det som er litt av det fasinerende med 9700, at det er en av de første som virkelig er uavhengige av støtte fra systemet hele tida

Lenke til kommentar

HEI

Leser du overhodet ikke meldingene som kommer inn her?

En p3 800 mhz trekker så mye mindre strøm enn en athlon at det er til å grine av. En venn av meg hadde 250w psu og athlon 1000 mhz 200 fsb, den låste seg absolutt hele tiden i Operation Flashpoint. Jeg synes det er et under at athlon 1400 (er det 266 eller 200 fsb) funker i det hele tatt. Jeg hadde en 1333 mhz før med 300w chieftec psu, jeg synes den var ustabil jeg , så jeg kjøpte 450w , da funka plutselig alt 100 % til alle døgnets tider. Hvis du allikevel putter inn et Radeon 9700 kort ber jo du om katastrofe. Det kan hende dette Battlefield spillet ditt trekker noe sinnsykt maskin kraft da. Kjøp ivertfall 350w minimum til en athlon maskin. Ikke kom her og klag nå , for nå har jeg forklart alle reglene for deg her. La noen andre bestemme pc-komponentene dine neste gang.

Lenke til kommentar

da må jeg få bemerke at jeg ikke kjører 266 eller 200mhz fsb! jeg har gammel t-bird og kjører sakte 133mhz fsb clock.

 

det er jo dere som gjør så mye mere ut av det en det er! den buggen som jeg er den som de fleste har fått med radeon 9700, jeg snakka med en fyr med 2.6 ghz p4 som hadde akkurat det samme problemet! så det så !

men jeg skal ikke nekte på at det er på tide med en ny PSU! jeg kommer ikke hit for og prate tull! det er flere som har fått løst problemet bare ved å uninstallere XP SP1

 

detter er ikke noe nytt for og si det sånn

 

dessuten har jeg ikke mere en agp4x, og det er den data-raten systemet mitt er lagd for og jobbe med!

men med SD-RAM og agp4x skall jeg være enig med at jeg ikke kan få den ytelsen kortet kan gi! betydelig mindre faktisk, vi fikk 6954 3d marks på p3'en så da e jo det opplagt det.

 

det jeg vill fram til er at man ikke skal være så pesemistisk ! :grin:

Lenke til kommentar

Jupp, mange svar her. Takker.

Strømforsyninga mi tror jeg er god nok; 340w.

Har installert de nye driverne som kom i dag, og det ser ut som om de fiksa problemet mitt me Battlefield så langt - har bare fått testa de noen minutter, men jeg fikk trykke "tab" så mye jeg ville uten at pc'n låste seg, tar det som et godt tegn. Er vel bare å vente at det er en del små-bugs i et helt nytt produkt.

Noen sier jeg burde være litt missfornøyd me score i 3dMark; 9500

System;

AMD t-bird 1,4

ASUS A7V133-c

256 PC133 SDRAM

.. burde jeg være det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...