vstr Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 kunne tenkt meg et compo redigerings script eg en side med mange compoer å velge mellom, slik at folk kan logge seg inn, og registrere seg til div. compoer. skal brukes på LAN. er det noen som vet om nokken slike scripts? har tilgang til database der scriptet skal ligge. har søkt på hotscript og google uten hell å lykke.
trondes Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 kunne tenkt meg et compo redigerings script eg en side med mange compoer å velge mellom, slik at folk kan logge seg inn, og registrere seg til div. compoer. skal brukes på LAN. er det noen som vet om nokken slike scripts? har tilgang til database der scriptet skal ligge. har søkt på hotscript og google uten hell å lykke. 5760202[/snapback] Nei, men dette klarer du vel å fikse selv ? ikke store saken.. 1 time eller 2.. kanskje..
vstr Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Skrevet 15. mars 2006 har laget et selv faktisk, men det blei helt ræv for å si det mildt.
trondes Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 har laget et selv faktisk, men det blei helt ræv for å si det mildt. 5760601[/snapback] Slik du lærer av, legg det ut så er det sikkert noen som vil hjelpe å forbedre det. Eller komme med ider til hvordan du kan gjøre ting eklere.
vstr Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Skrevet 15. mars 2006 tørr ikkje legge det ut. folk begyner å le.
trondes Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 tørr ikkje legge det ut. folk begyner å le. 5761030[/snapback] Tja, tviler jeg på noen gjør. Ler litt av min egen kode enkelte ganger da. men hva skal skriptet inneholde da? hvilke felt må du ha i tabelen osv.
vstr Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 Eneste "kravenet" eg stiler er. - Folk skal kunne trykke på den aktuelle compoen i menyen. deretter skrive inn sitt nick, og vits, så er du registrert. - admin tilgang, slik at eg og andre i crewet kan fjerne folk fra listen. det er igrunnen kun det eg vil ha
trondes Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Eneste "kravenet" eg stiler er. - Folk skal kunne trykke på den aktuelle compoen i menyen. deretter skrive inn sitt nick, og vits, så er du registrert. - admin tilgang, slik at eg og andre i crewet kan fjerne folk fra listen. det er igrunnen kun det eg vil ha 5763506[/snapback] mhm.. for oss som ikke har spilt noe spill på flere år; hva skal du registere da? hvor mange kamper er det snakk om ? hvor mange på hvert lag?
vstr Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 registrere nick til dei som skal være med. det er snakk om 20 forskjellige compoer ;P
Noxe Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 registrere nick til dei som skal være med.det er snakk om 20 forskjellige compoer ;P 5763652[/snapback] Legg ut skriptet så andre får se, og fikse på det?
vstr Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 det blir vel ikkje en script eg har laget, har blandet sammne plenti av scripts å linket rundt om kring i hytt og gever. slik at det har blitt seende litt mer klokt ut. Eg øsnker egentlig hele pakken i minst mulig anntall filer og (noe som ikkje er tilfelle pr skrivende stund) compo reserveringssiden ligger her www.nettverksparty.com/compo
vstr Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 ingen som har noen peiling på om det ligger slike script for nedlastning på nettet? som dette her Compo
trondes Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 ingen som har noen peiling på om det ligger slike script for nedlastning på nettet? som dette her Compo 5769421[/snapback] Du trenger ikke å ha programmert så mye for å fikse dette selv.. du trenger: funksjoner med følgede oppgaver: hente data fra DB om konkuranser skrive ut påmeldings formen registrere brukere hente ut brukere registrere resultat hente ut og printe resultat under 200 linjer hvis du ser bort fra layouten du trenger 3 tabeller i DB: konkuranser spillere resultat i grove trekk. hvis det er bare du som skal bruke dette så ikke bry deg om å lage en fancy admin del, kjør koden rett inn i databasen med feks phpadmin når skal du ha dette ferdig ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå