Upsaker Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Man ser godt at mobilkameraene forbedrer seg og er gode nok til å ta vanlige bilder, men hadde jeg vært deg som sto der å tok bildet hadde jeg gått inn i skyggen så det ikke ble motlys
andeik Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Man ser godt at mobilkameraene forbedrer seg og er gode nok til å ta vanlige bilder, men hadde jeg vært deg som sto der å tok bildet hadde jeg gått inn i skyggen så det ikke ble motlys 5764943[/snapback] Tusen takk for tilbakemeldinger. Jurgis; Hadde du vært meg, hadde du hatt det så travelt at du hadde tatt de første og de beste bildene du hadde klart å få tak i og løpt videre. Slik er det når man har lang skolevei og lav fraværsterskel hos lærerene =P
Sleep4Life Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 I dag på vei til skolen kom jeg over en spesiell situasjon.En Dagbladet-bil gav startstrøm til en VG-bil. Jeg angrer sykt på at jeg ikke hadde med meg D50-en så jeg måtte holde meg med mobilkameraet på N70 (Nødløsning=P) Siden jeg hadde dårlig tid, rakk jeg ikke å få bildet grafisk riktig, men hva syns dere? 5757667[/snapback] awwwww....so sweet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå