Gå til innhold

Logitech G5 og hvilken musematte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du god glid på den matten med G5? Trenger du skatez?

 

Jeg bruker ikke skatez, G5 har jo ganske store og glatte fra før. Jeg synes den glir veldig lett.

Har nå spillt litt og har ikke opplevd treghet som noe flaskehals, men nå er ikke jeg en som har prøvd en masse forskjeligge matter, men er veldig fornøyd med denne da.

Tror kansje att det også kommer litt ann på hvor mye vekt du putter inn i musen. Tar du ut alle vektene så blir den jo veldig lett, bruker ikke mange muskelfibere på å flytte den da :D

Men alt dette er jo egentlig en smakssak, er du i tvil så er det jo bare å prøve med ekstra skatez.

Lenke til kommentar

Jeg har G5, og bruker den sammen med denne matta: https://prisguiden.no/product.php?product_id=21078

 

 

Jeg syns at gliden er god, men jeg kunne ønske den var LITT bedre, ettersom jeg ønsker best glid når jeg gamer cs...

 

Har prøvd med Skatez, men det ble bare verre....

 

Har sett litt på Razer ExactMat (tror det er det den heter) men vil se at den fungerer 110% før jeg kjøper den....

Lenke til kommentar

Er ikke lett å velge matte, det er nå helt sikkert. Er uendelig mangen typer der ute, og like mangen meninger.

Så en stakkar som begynner å leite etter meninger på forumer blir nokk litt klokere på hva som er bra, men blir nokk tilsvarende i tvil på hva en skal velge. :ermm:

Lenke til kommentar

Det siste du skal kjøpe når du har Logitech G5 er Q-Pad, G5 funker IKKE med Q-pad barra så det er sagt. Fant det ut selv når jeg fikk musa, kjøpte Steelpad 4S som er av stål og funker utmerket me G5. Men vurderer å kjøpe Steelpad 5L, eg spele CS veldig mye og 4S er ganske god, så lurer på hvordan 5L er...

Lenke til kommentar

En klassekompis av meg bruker Q-Pad sammen med mx518, så jeg tenkte at jeg kunne teste ut min G5 med han sin Q-Pad...

 

Og det funket....

 

Den gled veldig bra... Og det at musa "klikket" med det røde i midten, skjedde ikke med meg...

 

Så jeg vurderer å bestille meg en slik en, men jeg vil først se om noen har Steelpad 5L...

Endret av Tuffeluffe
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

ADVARSEL:

 

Har nettopp kjøpt Func F17 som jeg bruker sammen med min G5 mus og det ..............FUNKER IKKE:thumbdown:

Hadde Func 1030 før jeg byttet og den fungerte utmerket :thumbup: Så nå er det bare å finne en ny matte som fungerer med musa mi :hmm:

 

Noen som vet når Exactmat LaserEdition kommer? :w00t:

Lenke til kommentar

Om du har tenkt å kjøpe IceMat, må du huske på å oppgradere firmwaren til mus, ellers funker den ikke. Mange som har sendt tilbake både mus og musematte fordi det ikke har fungert. IceMat er forøvrig en god matte med god glid, men den blir fort kald og trekker til seg litt støv. Kan også lage litt støy om man har utslitte skates.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...