Gå til innhold

å komprimere en MP3 fil?


Anbefalte innlegg

Aner ikke om dette er rett sted å spørre, og jeg har ikke filla peil på hva jeg snakker om, men.. Kort fortalt!

 

Har en MP3 fil på 272 kb, som jeg SKULLE hatt på under 97 kb... Åssen gjør jeg dette?

 

Kan opplyse om at jeg har NERO, men har ikke peil på om jeg får fikset det der, eller evnt hva jeg må gjøre. Er som sagt helt blank på dette.

 

Altså, hvordan få en MP3 fil på 272 kb ned til under 97 kb? (og i tillegg må lyden kunne spilles av på tlf. Jeg har planer om å bruke denne lyden i en mms)

 

Hjelp noen?? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes masse programmer som kan gjøre dette. F.eks. lame og en front end (RazorLame f.eks.), dbpoweramp etc, etc.

5750666[/snapback]

 

 

eks en link til et program jeg kan laste ned hadde vært fint?? innocent.gif Helst noe uten for mye sånn virus og tull da.. innocent.gif

 

Som sagt, ikke filla peil på dette... whistle.gif inv_biggrin.gif hehe

 

 

Google er din venn.

 

DBPoweramp

Lenke til kommentar
Feks en link til et program jeg kan laste ned hadde vært fint?? innocent.gif Helst noe uten for mye sånn virus og tull da..

 

Er det så sinnssykt vanskelig å bruke google? Jeg kommer med forslag til programmer, jeg gidder da ikke å søke opp alle linkene også... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...