Archangel Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Håper de går litt tilbake til feelingen rundt Porsche (det blir jo ikke tilfellet), men jeg synes det aller beste er det første NFS spillet, tett etterfølgt av Porsche.
Humbug Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Ser ikke egentlig noen grunn til at de skulle bli noe serlig mer realistiske. DA må de jo konkurere mot GT, Forza, Toca og kanskje til og med GTR(ikke mye konkuranse kanskje). Alle de spillene er da gode alternativer for de som ønsker mer realisme. Jeg for min del liker å kaste den latterlig trimma Carerra GT'en min gjennom hårnålssvinger i 200 med 20 snut på halen, men tar samtidig gjerne en runde GTR. Er da to forskjelige sjangere.
Klyde frog Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Need for speed var lenge en av "medium" simulatorene sammen med TOCA serien til Codemasters. NFS Porsche var jo det beste spillet de har lagd, passe realistisk og masse kule biler. NFSU 1 og 2 er dritkjedelig mens most wanted var underholdende nok med masse politijakter. Ellers er jo eneren en klassiker, husker jeg prøvde det for første gang i 1995.. var det sykeste jeg hadde sett! Skulle ikke forundre meg om det neste NFS handler om drifting eller noe lignende siden det er det som er i vinden for tiden. Neste Fast & the furious skal jo handle om dette så da hiver sikkert EA seg på bølgen.. Skulle ønske de kunne brukt lisensene sine skikkelig som de gjorde med Porsche. Et Ferrari spill hadde jo vært genialt, kunne vært bygd opp på samme måte som NFS Porsche.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå