Gå til innhold

GRAW konnkuranse på live?


And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoster du konamixx? hadde vært fint :)

 

Hva skal vi spille og hvilken bane? jeg stemmer for den jungel ørken banen i første omgang og co.op eliminate...

 

Jeg sliter for øyeblikket med at mikrofonen ikke funker i spillet, men kan merkelig nok høre alt, så hvis dere snakker til meg hører jeg.. kan evt sende enkle tekst mld...

Lenke til kommentar
Hoster du konamixx? hadde vært fint :)

 

Hva skal vi spille og hvilken bane? jeg stemmer for den jungel ørken banen i første omgang og co.op eliminate...

 

Jeg sliter for øyeblikket med at mikrofonen ikke funker i spillet, men kan merkelig nok høre alt, så hvis dere snakker til meg hører jeg.. kan evt sende enkle tekst mld...

5753090[/snapback]

 

 

har du og det problemet??

 

i lobbyen når jeg snakker så hører folk meg, og en snakke bobble kommer opp.. men i spillet kommer det ingenting opp, og ingen hører meg :realmad: plagsomt!

Lenke til kommentar
Ja jeg kan godt prøve å hoste.. Så da sier vi det braker løs kl 1900?

5753147[/snapback]

 

Bra! Jeg er på klokka 19

 

har du og det problemet??

 

i lobbyen når jeg snakker så hører folk meg, og en snakke bobble kommer opp.. men i spillet kommer det ingenting opp, og ingen hører meg  plagsomt!

 

Ja det er veldig irriterende... Jeg kan ikke snakke i lobbyen en gang... Tipper det er feil i kodingen for en del spill. Min versjon sliter med mange andre problemer også, så skal bytte det senere en gang.

Lenke til kommentar

Det er godt mulig det er jeg som er vanskelig her, men hadde det ikke vært en ide å prøvd å få litt system neste gang vi skal spille?

Ble bare med tre/fire kamper i går, før jeg droppa ut, men personlig så blir det litt for mye rot, avbrutte kamper, usikkerhet etc til at jeg har tålmodighet til å fortsette.

 

Syntes det er et glimrende tiltak, både fra trådstarter, vedkommende som gidder å hoste, samt alle som blir med, men hva om vi planlegger litt mer i forkant?

Lenke til kommentar
Det er godt mulig det er jeg som er vanskelig her, men hadde det ikke vært en ide å prøvd å få litt system neste gang vi skal spille?

Ble bare med tre/fire kamper i går, før jeg droppa ut, men personlig så blir det litt for mye rot, avbrutte kamper, usikkerhet etc til at jeg har tålmodighet til å fortsette.

 

Syntes det er et glimrende tiltak, både fra trådstarter, vedkommende som gidder å hoste, samt alle som blir med, men hva om vi planlegger litt mer i forkant?

5756434[/snapback]

 

Helt enig i det. satt igjen med samme følelse etter å ha spilt.

 

En idé er å danne et poeng system f.eks og ha månedlige vinnere eller noe sånt? på den måte nblir det mer system + et mål å spille mot.

 

Kan ha konkuranse om beste lag samt indiviuelt ved å bruke coop elimiation eller singel elimination. Kan også bruke mange av de andre spillmodusene, det er bare det å ha fantasi nok :)

Lenke til kommentar

Har en Private Campaign server oppe å kjører nå... er kun norske folk med der.

Er bare 2stk nå, men kommer 3-4 til om en stund.

 

Hadde vært fint hvis noen herfra kunne tenkte seg å joine.

Mitt Gamertag er: Scyfher

Legg meg til, så inviter jeg dere

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...