Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Civic :) ( Showcase/Worklog)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

skulle kanskje utført arbeidet med litt mer nakne jenter :p noe som gjør at bilen blir sene ut. men bilen er heldigvis et utseende som mange synes er pent, selv liker jeg stilen.

Keep up the good car!

Endret av hølands_gutt
Skrevet
skulle kanskje utført arbeidet med litt mer nakne jenter :p noe som gjør at bilen blir sene ut. men bilen er heldigvis et utseende som mange synes er pent, selv liker jeg stilen.

Keep up the good car!

7781587[/snapback]

ayna er nok ingen nakenmodell, nermeste du kommer er vel bildene på hjemmesiden hennes el på vimenn.no hehe

Skrevet

neida, er bare å ta noen fete bilder av bilen som du allerede har liggende å slenge, skriver en liten artikel om bilen sender i posten / mailer avgårde

Skrevet
neida, er bare å ta noen fete bilder av bilen som du allerede har liggende å slenge, skriver en liten artikel om bilen sender i posten / mailer avgårde

7786700[/snapback]

Funker nok dårlig det gitt, ser jo alt som er ute i blader, er styla biler, med mætti hk, så vi drøyer den :p

Skrevet
bilen har vært i max power :p på fra gaten :p

7783384[/snapback]

Juks, vil se den på forsia. Hehe... :wee:

Ellers, veldig fine bilder. Snike meg inn på photosessionen deres en gang veit jeg...

Skrevet (endret)

skal nok mye til for att denna kommer på framsida der, med tanke på hva de har hatt, bare styla extrem biler! hehe

men dere får bare tipse hehe :p

Endret av olehenri
Skrevet
møter nok aldri opp til godkjenning med de nei!

Største bekymringa er å få igjennom motoren!

7852414[/snapback]

Mye som kanskje skulle vært gjort? eller er du bare litt redd på hva dem kommer til å si om motoren?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...