Gå til innhold

Spm, Råd og tips ang Xbox 360


Autopsy

Anbefalte innlegg

Er heldigvis ikke noe problem nei, man bør ha på såpass høy lyd på surround-anlegget sitt at den lyden ROM'en lager overgås lett.

 

Gidder ikke sitte å spille på hviske-volum. Halve opplevelsen er å fyre opp så høyt at det klirrer i stuevinduende når en granat går av like ved deg.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er heldigvis ikke noe problem nei, man bør ha på såpass høy lyd på surround-anlegget sitt at den lyden ROM'en lager overgås lett.

 

Gidder ikke sitte å spille på hviske-volum. Halve opplevelsen er å fyre opp så høyt at det klirrer i stuevinduende når en granat går av like ved deg.

6071472[/snapback]

 

Ikke nødvendigvis. Ikke alle spill er turbo hele tida. Prøvd å spille en tyv og snike rundt i katakomber i Oblivion? Da er du avhengig av å høre lyder rundt deg (fotsteg lenger unna osv), og duringen fra 360'en ødelegger litt stemning for meg da iallfall.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Har ikke bilder tilgjengelig, men:

 

360 med wlan adapter og trådløst øvrig

Logitech Z-5500, 360 koblet til med optisk toslink

Epson TW-600 projektor på 2m lerret, 360 koblet til med komponent-kabel

 

Lovely. :) Har vært borte fra konsollspilling siden NES, og det var moro å komme tilbake.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Mange har vært inne på at det er DVD'en som er kilden til mye av bråket 360'en gir fra seg. Kan man ikke ta bare bytte ut denne med en mer støysvak en?

 

Her finner man forresten mye fin info

 

 

no_cov.jpg

6072753[/snapback]

 

Ikke hørt om noen som har fått til en sånn mod enda.

Evt kan du jo vente til de lager revisjoner av konsollen der de har fikset problemet... ;)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor MS på liv og død skal forhindre at folk bytter ut hardwaren. Skjønner jo kanskje at de ikke vil at folk skal bruke modchips osv, men hvis jeg kjøper meg en sykkel bør jeg jo kunne kjøpe til bedre hjul senere hvis jeg vil det... :tease:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor MS på liv og død skal forhindre at folk bytter ut hardwaren. Skjønner jo kanskje at de ikke vil at folk skal bruke modchips osv, men hvis jeg kjøper meg en sykkel bør jeg jo kunne kjøpe til bedre hjul senere hvis jeg vil det...  :tease:

6072965[/snapback]

 

Hvis de store software og hardware-selskapene i USA fikk viljen sin, så hadde modding og hacks av egenkjøpte varer vært straffbart med pisking på bytorget og et par tiår i fengsel.

Lenke til kommentar

Xvid/divx/dvd etc support:

 

www.runtime360.com finn frem til transcode 360.

 

Du må ha XP media center. Dette funker som fjell, ser alt på plasmaen via 360n overført trådløst fra pc. Står enkelt og greit hvordan det fungerer på overnevnte link.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...