Gå til innhold

Club3D Radeon 8500


Spirograf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Club3D korta er helt like ATI RADEON 8500. Har fått bekreftet dette via amraam.no de får kort i dag og sender ut i dag, så løp og kjøp før det går tomt. De påstår at de er de første som får disse kortene. prien er 2700 kr. Enste forskjellen er eska, ellers så er inoholdet like ATI.

 

 

 

Lion

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-06 10:26, Lion skrev:

Hei


Club3D korta er helt like ATI RADEON 8500. Har fått bekreftet dette via amraam.no de får kort i dag og sender ut i dag, så løp og kjøp før det går tomt. De påstår at de er de første som får disse kortene. prien er 2700 kr. Enste forskjellen er eska, ellers så er inoholdet like ATI.




Lion


 

Ser ikke no Club3D på amraam.no! kun Ati kortet, og det står ikke om lagerstatus... Hva mener du EGENTLIG med at Club3D er lik Ati kortet? Fikk du vite om HL/OP/CS med TRUFORM er inkl.?

Lenke til kommentar

Ser ikke no Club3D på amraam.no! kun Ati kortet, og det står ikke om lagerstatus... Hva mener du EGENTLIG med at Club3D er lik Ati kortet? Fikk du vite om HL/OP/CS med TRUFORM er inkl.?

 

De har tydeligvis ikke oppdatert sidene sine da. Det jeg mener er at det er et ATi-kort i Club3D-eske... :smile: Tviler på at man får samme programvarepakke til Club3D-kortene, i og med at de er billigere. Det dr... jeg i, så lenge jeg får et kort som er klokket til 275/550 :smile:

Lenke til kommentar

Jeg har hatt ATI Radeon 8500 litt nå og det RULER! Jeg har mine kontakter så jeg fikk det før norge kunne få det! Jeg fikk 7750 i 3dmark2001 (standard) PÅ "full fart" fikk jeg 8877poeng! Ganske bra ikke sant!

 

Har en XP1700+

Soltekhovedk.

512mb ddr ram

60gb hd

Soundblaster Audigy Retail

dvd

Med w2k!

 

Commanders

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-12 03:34, sub1343 skrev:

club 3d kortene er helt like ati kortene det er bare eskene som er forskjell


[ Denne Melding var redigert av: sub1343 på 2001-12-12 03:35 ]


Litt merkelig at du kan være så sikker der, med tanke på at Club3D sier at de vurderer en 300mhz versjon. Hvis de bare distribuerer er det vel ikke opp til dem? Legg også merke til at de oppgir at kortene er "Powered by(..)the Radeon 8500GPU", Powered by ATI er en betegnelse på kort produsert av ATI-partnere. Et sted på siden deres dukker ColorPower opp, en kortprodusent, som innehaver av copyright. Til tross for dette kan designen være identisk med ATIs egen, hvem vet.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: A_N_K på 2001-12-12 13:13 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...